0 comments

Activision a obținut un brevet groaznic

by on 18/10/2017
 

Cu ani de zile în urmă, când au început să fie implementate sisteme de progresie în multiplayer a apărut o discuție interesantă despre posibilitatea de-a integra moduri de-a ocoli sistemul. Poți avea încredere în dezvoltator să facă o progresie fluidă pentru cei care nu vor să se folosească de micro-tranzacții pentru a sări peste ele?

Era o perioadă mult mai inocentă, în care lumea nu spunea instantaneu „Nu, ești literalmente diavolul, n-aș avea încredere în tine nici dacă îmi dădeai un pahar de apă care mi-ar salva viața în mijlocul unui deșert.”. Reacția poate vi se pare exagerată, dar Activision a reușit recent să înregistreze un brevet pe care l-a propus cu doi ani în urmă.

Acest brevet este pentru un sistem de matchmaking care, în loc să potrivească jucătorii la sesiuni de multiplayer după nivelul de talent, potrivește jucătorii după microtranzacții. Nu în sensul că cei care au cheltuit mii de dolari pentru putere vor fi potriviți cu oameni similari, pentru ca cei care vor să joace fără să cumpere chestii adiționale să nu aibă surprize neplăcute. Sistemul face fix invers.

Va potrivi jucători care n-au folosit micro-tranzacții cu cei care le-au folosit, cu scopul de-a le arăta zgârciților ce ratează prin refuzul de-a cumpăra obiecte adiționale. Sistemul ține cont până și de ce obiecte sunt vândute la promoții speciale, încercând să potrivească jucătorii zgârciți cu cei care au deja acele obiecte, pentru a le arăta ce pot avea și ei chiar acum.

Dacă sistemul vi se pare sinistru și că semnalizează moartea oricărei speranțe a unui mod de multiplayer bun într-un joc Activision, vă urez bun venit în viitor. Momentan nu este implementat în jocurile companiei, dar cu siguranță va fi în următorii ani.

[PC Gamer]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response