Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

AMD introduce suport pentru TrueAudio Next în Steam Audio

/
/
/

Astăzi, AMD și Valve și-au anunțat colaborarea pentru a aduce suport pentru TrueAudio Next (TAN) AMD în Steam Audio, oferind o complexitate acustică sporită și o detaliere a conținutului VR, în timp ce accelerează în mod semnificativ procesarea audio și îmbunătățesc performanța generală.

TAN are două caracteristici de nivel înalt pentru a maximiza performanța audio pe sisteme:

  • AMD Resource Reservation: Permite dezvoltatorilor să rezerve o parte din puterea de calcul a plăcilor video exclusiv pentru procesarea audio. Dezvoltatorii pot dedica 20-25% din unitățile de procesare audio ale unei unități de procesare grafică și pot fi activate sau dezactivate pe secvențe.
  • GPU compute Convolution Algorithms: Permite dezvoltatorilor să sporească complexitatea acustică și detaliile în jocurile și aplicațiile VR. Convolution reverb poate modela o gamă largă de fenomene acustice și conduce la un sentiment de prezență crescut, care este obligatoriu de avut pentru a crea o imersie reală în titlurile VR.

Aceste caracteristici oferă dezvoltatorilor o serie de avantaje, ceea ce permite, în cele din urmă, o performanță mai bună și mai multe experiențe imersive, printre care:

  • O complexitate auditivă mai mare: Oferă dezvoltatorilor opțiunea de a crește numărul de surse audio, ordinul Ambisonics pentru sunet indirect, lungimea răspunsului la impulsuri (IR) și multe altele.
  • Eliberă resursele procesorului: Mută ​​convoluția de la CPU la GPU, reducând timpul petrecut de CPU în procesarea audio, permițând procesorului să fie utilizat de alte activități, cum ar fi simularea fizică sau AI.
  • Reduce / elimină clicurile nedorite, și apariția erorilor audio: Realizarea unei scene complexe nu va cauza încetinirea procesării audio, evitând decalările audio nedorite.
  • Ajută la o performanță mai fluidă: împiedică orice desincronizare bruscă de cadre și sacadări, deoarece procesarea audio nu interferează cu grafica sau firele de lucru ale procesorului.

Pentru mai multe informații despre TAN și noua integrare, precum și cum să activați TAN în Steam Audio, folosiți modulele Unity, FMOD sau Unreal Engine 4 sau API C, consultați blogul din link-ul de mai jos precum și următorul clip.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar