Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

AMD pare să fi renunțat la o funcție promisă pentru Radeon RX Vega

/
/
/

Umblă vestea pe internet că AMD ar fi renunțat la implementarea în driver-ul plăcilor video Radeon RX Vega a unei metode menite să activeze ca standard funcția de Primitive Shaders.

Această metodă ar fi presupus ca driver-ul să preia apelurile făcute de un motor grafic pentru calcularea de Vertex și Geometry Shaders și să le îngrămădească la un loc într-o specie nouă, numită Primitive Shaders. Astfel, ambele calcule puteau fi efectuate simultan, ducând la un spor de performanță sesizabil în anumite situații. Anunțul anulării pare să fi fost făcut într-o sesiune cu dezvoltatorii la AMD Tech Day, înainte de CES 2018, unde compania a mai dezvăluit și planurile sale pentru procesoare și soluții video pentru restul anului.

Asta nu înseamnă că a fost abandonat conceptul de Primitive Shaders. Dezvoltatorii interesați încă  se mai pot folosi de această funcționalitate, dar vor trebui să se ocupe manual de implementarea sa. Probabil nu vor fi mulți care chiar vor face asta deocamdată, din moment ce este suportată doar de seria de plăci video bazate pe arhitectura Vega și este incompatibilă cu fiecare altă placă video de pe piață.

Motivul pentru care AMD a renunțat la implementarea la nivel de driver a unei metode automate de-a folosi Primitive Shaders pare să țină de dificultăți în realizarea sa.

[Overclock 3D]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar