0 comments

Ashes of the Singularity: Escalation va primi suport pentru Vulkan

by on 18/08/2017
 

Ashes of the Singularity: Escalation va primi un update destul de mare care, printre altele va adăuga suport pentru Vulkan, un API cross-platform de nivel scăzut.

Această știre vine la câteva luni după ce Cloud Imperium Games au anunțat că în StarCitizen vor renunța la DirectX în favoarea lui Vulkan, care este întreținut de Khronos Group, același grup responsabil cu întreținerea lui OpenGL, un API mai vechi. Programatorul de la Cloud Imperium Games Ali Brown a luat atunci această decizie deoarece Vulkan permite suport pentru versiuni mai vechi de Windows și Linux fără să facă un compromis major la performanțele jocului.

Foarte probabil aceeași explicație se află și în spatele deciziei luate de Oxide Games și Stardock, care au hotărât să aducă suport pentru Vulkan în Ecalation, ultimul update pentru Ashes of the Singularity. Și probabil și dorința de a fi primii care aduc tehnologie nouă utilizatorilor săi, Ashes of the Singularity fiind și unul dintre primele jocuri care a adoptat DirectX 12.

Pentru a activa Vulkan este necesar să selectați opțiunea din proprietățile jocului, disponibile la un click dreapta pe numele său în librăria de pe Steam. Pe lângă suportul pentru Vulkan, update-ul 2.4 mai aduce pentru Ashes of the Singularity o interfață refăcută, reglarea nivelului de dificultate pentru cele 3 campanii și câteva scenarii, și mai mult suport pentru modding, câteva echilibrări de unități și un benchmark actualizat pentru utilizatorii care vor să-și testeze performanțele sistemului în Vulkan.

Noul update va fi disponibil pe 24 august.

Sursa

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response