1 comment

Ashes of the Singularity permite EMA pentru toata lumea

by on 25/02/2016
 

Ashes of the Singularity este unul dintre primele jocuri care chiar sa se foloseasca asa cum trebuie de DirectX 12, iar una dintre cele mai interesante functii ale sale, Explicit Multi Adapter, este pe cale sa fie implementat in varianta publica a beta testului.

Saptamana aceasta EMA va fi implementat in Ashes of the Singularity, permitandu-va sa folositi la un loc doua placi video pentru a reda jocul mai bine. Nu este Crossfire, nu este SLI, este ceva nou, care merge mai bine ca SLI si Crossfire.

Cat de bine? Scalare aproape 90% in conditiile de detaliu extrem si performanta care sare de suta de cadre pe 4K la detalii medii. Mai important, o poate face atunci cand combini doua placi video complet diferite, cum ar fi una de la Nvidia si una de la AMD.

Testele efectuate de Overclock 3D arata rezultate foarte interesante, atat pentru placile de video High-End:

24100451288l

Cat si pentru cele de performanta mai scazuta si mai la indemana omului de rand:

24100112663l

In acelasi timp, a mai fost dezvaluit un detaliu important. Sub DirectX 12, Ashes of the Singularity devoreaza mai multa memorie. Pe rezolutia de 1080p, ajungea sa ocupe cu 350MB mai mult pe FuryX si chiar cu 600 pe un 980Ti. Iar pe 4K, aceasta diferenta crestea chiar pana la 700MB pentru placa video Radeon, motiv pentru care nu putea rula pe detalii mari sub DirectX 12 de una singura, neavand suficienta memorie.

23182147810l

Asa ca este o veste foarte buna ca generatia viitoare de HBM poate oferi pana la 16GB VRAM pentru placile video, fiindca pare destul de probabil ca vom avea nevoie de asta. Ashes of the Singularity in 4K, la detaliu maxim, ocupa mai bine de 5GB de memorie video.

[Overclock 3D]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response