0 comments

Batalia dintre Oculus Rift si Morpheus prinde contur

by on 21/03/2014
 

Batalia dintre Oculus Rift si Morpheus prinde contur. Manusile au fost aruncate si acum companiile isi arata ghearele, unde ghearele sunt cele mai noi tehnologii de care dispun.

Morpheus este ultimul venit in arena, iar Sony probabil are o arme secrete cand vine vorba despre aceasta noua casca. Pentru a fi mai exacti, este vorba despre controlul personajelor din joc folosind globul ocular. Pe cat de nebunesc suna, implicatiile trec peste asteptarile gamer-ului de rand, aceasta camera putand fi utilizata si de cei cu dizabilitati, lasandu-i si pe acestia sa experimenteze jocurile ca orice individ normal. La GDC a fost demonstrata aceasta tehnologie, intr-o versiune modificata pentru Infamous: Second Son, jucatorul putand sa controleze personajul doar privind un anumit element, apoi indreptandu-se catre acesta. Multi dintre cei care au incercat acest nou plus pentru Morpheus au relatat ca in shootere este chiar mai rapid sa ochesti folosind camera decat un stick analog, putand sa dea HeadShoot-uri cu precizie uluitoare. Cu toate astea, tehnologia este inca in stadiu beta, si de aceea exista probleme, ca de exemplu faptul ca te intorci prea incet la 180 de grade, sa stai intr-un singur loc, avand in vedere ca globul ocular se misca permanent, faptul ca discutam despre o camera destul de mare, cam cat un Kinect si inca altele, nu putine. Chiar si asa, aceasta tehnologie, in conjuctie cu un controller bun poate face diferenta  in defavoarea Oculus Rift. Ramane de vazut. Voi ce credeti? Spune-ti-ne pe Facebook.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response