0 comments

Bethesda înlocuiește mod-urile plătite cu Creation Club

by on 12/06/2017
 

Conferința companiei Bethesda de la E3 ne-a adus trei anunțuri importante, unul dintre ele fiind Creation Club, o evoluție a ideii de mod-uri plătite.

Spre deosebire de acel dezastru de acum câțiva ani, când Valve și Bethesda au dat cu buzna în comunitatea de modding a jocului Skyrim, punând prețuri pe totul, inclusiv pe lucruri furate, de această dată Bethesda merge pe cont propriu și exercită ceva mai multă grijă.

Creation Club este un program la care creatorii de conținut, fie indivizi talentați, fie studiouri, vor trebui mai întâi să depună o cerere de înscriere. Această cerere trebuie să fie însoțită de exemplare ale muncii lor de până acum, muncă ce nu poate fi monetizată. Doar conținutul realizat din momentul alăturării la Creation Club va putea fi vândut. Așa că nici un mod existent nu va deveni din senin un DLC plătit.

Conținutul creat astfel va fi disponibil spre vânzare pe variantele de PC, PS4 și Xbox One ale jocurilor Bethesda compatibile (o listă compusă deocamdată din Fallout 4 și un Skyrim vechi de 6 ani) după ce compania își va da aprobarea și se va asigura că nu vinde iar mod-uri furate de pe Nexus. Conținutul va mai trece și prin procese de testare, validare, localizare și tot ce ar presupune producția DLC-ului care în mod normal ar fi făcut de un studiou intern al companiei.

O altă schimbare considerabilă față de conceptul de mod-uri plătite este că în momentul în care o propunere este acceptată, creatorul primește pe loc o sumă de bani, iar pe măsură ce continuă dezvoltarea și atinge anumite praguri stabilite, va primi mai mulți bani. Acest model este standardul pentru plata dezvoltatorilor de jocuri.

Dacă aveți idei bune și aptitudinea de-a le implementa, vă încurajez să vă încercați norocul. Puteți să vă înscrieți la Creation Club folosind link-ul acesta.

[PC Gamer]

 

 

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response