0 comments

Bioshock refacut in Unreal Engine 4

by on 21/04/2016
 

Cand Bioshock a fost lansat, arata grozav. Atat de grozav incat multi oameni au lamentat decizia de-a cumpara o placa video care nu suporta Pixel Shader 3.0, si ca urmare nu il puteau juca decat daca foloseau un utilitar care practic il facea sa arate ca un joc de PS1.

Dar acum, tehnologia a progresat, motoare grafice noi au rasarit, iar acel Unreal Engine 2.5 (nici macar 3 nu era) de care se folosea Bioshock este invechit.

Daca va intrebati cum ar arata jocul refacut cu tehnologie contemporana, cu Unreal 4, exista acum un raspuns.

Secventa de mai sus a fost realizata de un individ numit Ross Littlejohn pe parcursul catorva luni. Sectiunea cu pavilionul medical este refacuta intr-un detaliu minutios, folosind aceleasi postere si efecte audio care erau in Bioshock, dar fiecare alt element este construit de la zero, iar rezultatul este destul de impresionant.

Lui Bioshock in nici un caz nu i-ar strica o revenire intr-un detaliu grafic mai bun. Desi o colectie HD a jocurilor este pe drum, foarte putin probabil este vorba de o reconstruire a lor de la zero, cu tehnologie moderna sau macar cu controlul lui Bioshock 2 pentru Bioshock 1.

Asa ceva poate va veni abia peste zece ani, cand nostalgia si realizarea faptului ca nu pot face un joc in stare sa se vanda bine ii va convinge pe cei de la 2K sa se gandeasca la o varianta reconstruita. Nu de alta, dar asta s-a intamplat cu Gears of War.

 

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response