Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

BioWare va aplica în Anthem lecțiile învățate cu Mass Effect: Andromeda

/
/
/

În ultima perioadă a fost destul de multă liniște din partea producătorului BioWare de la mijlocul anului trecut, când au fost făcute schimbări în companie după lansarea lui Mass Effect: Andromeda. Acum, înainte de lansarea lui Anthem, noul joc produs de BioWare Edmonton, managerul BioWare, Casey Hudson, a oferit primul dintr-o serie de „actualizări de studio”, care se referă la faptul că Andromeda nu a primit niciodată DLC-ul axat pe narațiune la care mulți fani au sperat.

Hudson a ocupat poziția de regizor la trilogia inițială Mass Effect și Star Wars: Knights of the Old Republic înainte de a părăsi BioWare. El a revenit apoi în 2017, când BioWare se confrunta cu unele schimbări.

Când m-am întors la BioWare vara trecută, Mass Effect: Andromeda tocmai fusese lansat și a existat o mișcare semnificativă în rândul jucătorilor care solicitau un DLC narativ care să răspundă la întrebările legate de soarta quarienilor. După cum știți, nu am reușit să oferim acest DLC pentru Andromeda – acest lucru a fost la fel de frustrant pentru noi ca și pentru jucători, și a fost ceva ce am știut că trebuie să rezolvăm în jocurile viitoare.

El nu oferă multe detalii specifice, dar sugerează că situația a avut un impact direct asupra modului în care BioWare a abordat Anthem, noul său joc de acțiune. În postarea sa, el a continuat:

Această experiență a devenit în cele din urmă un moment definitoriu în reorientarea misiunii BioWare. Trebuie să-i mulțumim pe jucători cu experiențe și inovații noi, dar trebuie să ne concentrăm asupra importanței elementelor lumii, personajelor și elementelor narative pe care jucătorii le așteaptă de la jocurile noastre. Și jocurile noastre trebuie să fie proiectate pentru a continua să furnizeze noi povestiri și experiențe, într-o relație permanentă cu jucătorii din lumile pe care le dezvoltăm împreună.

În acest spirit, lucrăm la producția lui Anthem – un joc destinat să creeze o lume cu totul nouă plină de poveste și personaje pe care o puteți experimenta cu prietenii într-o serie de aventuri în curs de desfășurare. Va fi ceva diferit de orice ați jucat, iar dacă îl facem cum trebuie, va fi resimțit într-un stil BioWare foarte distinct.

Anthem a fost programat iniția pentru lansare în acest an, dar în ianuarie, EA a anunțat că a fost amânat (deși a sugerat în mod confuz că nu era o întârziere). Încă nu are o anumită dată, dar este așteptat cândva la începutul anului 2019.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

1 Comments

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar