10 comments

Blizzard nu va reface Warcraft 1 sau 2

by on 08/11/2016
 

Din categoria „BlizzCon era pe vremuri motiv de bucurie”, Blizzard a dezvăluit ceva al recentul eveniment BlizzCon care s-ar putea să nu fie pe placul tuturor.

La unul din segmentele dedicate întrebărilor din public, cei de la Blizard au fost întrebați care sunt șansele ca jocurile vechi precum Warcraft 1 și Warcraft 2 să fie reconstruite. Răspunsul a început cu un ton îmbucurător, dar apoi s-a transformat în exact opusul.

Frank Pearce, co-fondator al companiei, a declarat

”Suntem destul de norocoși să avem tot codul sursă și resursele grafice pentru tot ce am făcut în trecut. Dar din câte se pare, sunt destul de greu de accesat, de deblocat și să ne dăm seama cum funcționează. Fiindcă suntem bătrâni, am uitat. Am avut niște oameni foarte dedicați care erau pasionați de ideea de-a scotoci prin codul și resursele grafice ale lui Warcraft 1. L-au făcut să meargă și funcționa într-o fereastră. Și l-am jucat. Warcraft Orcs and Humans era grozav la vremea sa. Vă promit, în prezent, după standardele de astăzi, nu mai este amuzant de jucat.

Avem resurse limitate la tot ceea ce alegem să facem. Am prefera să realizăm conținut nemaipomenit în World of Warcraft pentru voi, sau în Overwatch, sau să evaluăm care ar putea fi direcția în care se îndreaptă un proiect și să îi devotăm timpul necesar, decât să ne ne întoarcem și să săpăm prin acele fosile.”

Totuși, există și o măsură de optimism aici. Mike Morheime, un alt co-fondator Blizzard a adăugat.

Deocamdată.

Pe de o parte, Pearce are dreptate. Warcraft 1 este infect de jucat în prezent. Totuși, un remaster al său poate va adresa lipsa de AI și controlul infect. Iar Warcraft 2… eh, aici stă altfel treaba. Warcraft 2 încă mai este amuzant de jucat, fiindcă are un control bun, iar unitățile chiar au un strop de varietate. Unul mic, dar mai mult decât avea predecesorul său.

Ar mai fi și partea cu „resurse limitate”, care pare cam bizară venind de la compania care adesea petrece mulți ani și multe milioane producând jocuri care nu văd lumina zilei, fiindcă în continuare World of Warcraft generează mai mulți bani ca restul industriei jocurilor la un loc. (dacă nu iau în calcul jocurile gratuite cu micro-tranzacții)

[Eurogamer]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response