0 comments

Blizzard va modifica unele unități din StarCraft II în următorul patch major

by on 19/08/2017
 

Blizzard actualizează constant StarCraft II pentru a îmbunătăți experiența de gameplay. Spre sfârșitul anului jocul va primi încă un update major care v-ar putea afecta strategiile în modul de multiplayer.

Mai precis, patch-ul 3.8 va modifica comportamentul anumitor unități astfel încât acestea să poată fi folosite mai eficient. De asemenea, unele schimbări au ca scop și eliminarea câtorva cauze care grăbesc sfârșitul meciurilor. Modificările implementate de Blizzard afectează toate cele 3 facțiuni în mod diferit.

Pentru Terrani, unitatea M.U.L.E., care inițial era folosită pentru colectarea de minerale, va putea acum să adune gaz de la o rafinărie cu un ritm mai rapid decât o face un S.C.V., clasica unitate colectoare. Totuși este de preferat să folosiți un singur M.U.L.E. pentru fiecare rafinărie, deoarece mai multe unități de același tip vor conduce spre ineficiență. În schimbul acestei abilități, Blizzard va micșora rata cu care un M.U.L.E. adună minerale. În ceea ce privește abilitățile de luptă, Raven-ul va căpăta un rol nou axat mai mult pe suport. Acest lucru înseamnă că abilitățile actuale ale unității vor fi toate eliminate și înlocuite cu un alt set de comenzi precum Scrambler Missile, Repair Drone și Shredder Missile.

La Protoss, producătorii s-au decis să elimine complet unitatea Mothership Core, dar unele dintre abilitățile sale, precum Mass Recall, vor putea fi folosite de la un Nexus. Această clădire de bază va putea acum folosi comanda Shield Recharge, care este inspirată din abilitatea controlată de Mothership Core, ce putea fi folosită la regenerat scuturile unitățile. Dar din moment ce această comandă este acum disponibilă pentru o clădire și nu o unitate, rolul său în joc a devenit unul pur defensiv.

Infestor, unitatea de atac a Zergilor, nu va primi acțiuni noi, dar unele dintre cele existente vor fi modificate. Fungal Growth, care afecta capacitatea de mișcare a unităților adversare, nu va mai putea afecta unitățile aeriene. În plus, dacă va prinde în raza sa (care după update va fi mai mare) unități controlate de inamic pe alt fel de teren decât creep, atunci efectul va fi unul de încetinire, și nu de oprire pe loc, cum era până acum. În plus, abilitatea de a crea Infested Terrans va primi un plus de eficiență împotriva unităților aeriene inamice.

În afară de aceste modificări la unități, Blizzard va mai efectua unele schimbări și la economia jocului. Resursele disponibile în zona de început vor fi în cantități mai mari, astfel încât să nu mai fie acum necesare 3-4 baze construite pe hartă pentru a avea o șansă la victorie. De exemplu, un nod mare de minerale va conține 1800 cristale în loc de 1500, iar limita de gaz dintr-un geyser va crește de la 2000 până la 2250.

Pentru că toate acestea sunt schimbări majore aduse jocului, Blizzard va testa excesiv noile funcții mai întâi pe serverele de test, unde jucătorii experimentați vor putea interacționa cu noile modificări. Dacă totul va decurge conform planului, varianta finală a update-ului va fi lansată în noiembrie, după sfârșitul sezonului actual. În caz că doriți mai multe informații legate de schimbările aduse în acest patch, vizitați link-ul de mai jos.

Sursa

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response