0 comments

Cat DLC se afla… intr-o armura, sau cum ne cer studiourile de jocuri bani degeaba!

by on 07/03/2015
 

Bethesda incearca sa afle care este granita dintre distractiv si absurd, perorand pe ideea ca un DLC poate contine doar un skin, dupa modelul din Horse Armor DLC (armura pentru spinarea unui cal din Elder Scrolls IV: Oblivion), cel mai trist continut de joc ever!!! La recenta conferinta dedicata dezvoltatorilor de jocuri si desfasurata la San Francisco, Joel Burgess, level designer la Bethesda Studios, a incercat sa ofere o scuza pentru armura cu pricina: „In 2005, dezvoltatorii s-au intrebat ce este acela un DLC, cum il pot crea, cum ar putea afla ce-si doresc jucatorii sau cat ar costa el. Aveam nevoie de ceva care sa ne testeze sistemele, sa adauge elemente artistice noi si dialog, dar si misiuni si ceva cu care sa-i prindem pe jucatori. (…) Asa a aparut aceasta armura”, a spus Burgess.

Sigur, daca te duci pe Steam Workshop sau pe NexusMods, o sa gasesti mai multe moduri pentru armura calului, iar ele nu costa 2 dolari. De fapt, nu costa nimic, pentru ca nu au fost create pentru a obtine profit de pe urma lor. Burgess isi apara insa demersul, afirmand ca un factor important in succesul RPG-urilor de la Bethesda a fost chiar modarea unor elemente. Modd-urile pot demonstra versiuni alternative ale jocului. De asemenea, modder-ii pot extinde universul unui joc cu mai putina poleiala si fara „tunuri”. Iar in ceea ce priveste Skyrim-ul, modd-urile create pentru acest titlu sunt din ce in ce mai multe si mai bune.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response