1 comment

Ce aduce Nvidia GameWorks 3.1

by on 17/03/2016
 

Nvidia anunta lansarea unei variante noi a suitei de middleware GameWorks.

Varianta noua include o varietate de efecte suplementare si imbunatatiri care pot fi folosite de dezvoltatorii de jocuri pentru a face titlurile lor ceva mai aratoase, atat timp cat le jucati pe o placa video GeForce.

Astfel, in GameWorks 3.1 veti gasi lumini volumetrice avansate care se pot imprastia printr-o incapere, tehnologie pe care o puteti vedea acum in Fallout 4. Mai avem Voxel Accelerated Ambient Occlusions, care permit redarea efectelor de umbrire printr-o metoda ceva mai complexa si mai completa. O demonstratie a sa este disponibila in varianta actuala a lui Rise of The Tomb Raider. Iar apoi avem Hybrid Frustum Traced Shadows, acele umbre din The Division care devin mai difuze pe masura ce se indeparteaza de la sursa, sunt acum o componenta standard din Gameworks.

Variante inca in beta a unor tehnologii noi, precum Nvidia Flow si PhysX-GRB vor mai fi disponibile, care permit simular fizice rapide si foarte detaliate ale unor obiecte rigide sau a fluidelor.

De asemenea, Nvidia anunta lansarea pe GitHub a codului sursa pentru efectele de iluminare volumetrica si a demonstratiei FaceWorks de acum ceva vreme. Compania a mai promis ca in curand va face disponibil codul sursa pentru HBAO+, HairWorks si Waveworks. Nu este clar in acest moment daca va fi vorba de codul complet, sau doar cel pentru accelerare pe CPU, cum s-a intamplat cu PhysX.

[PC Per]

 

 

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response