1 comment

Ce aduce Rise of the Tomb Raider pe PC

by on 28/01/2016
 

Rise of the Tomb Raider va fi lansat in aceasta seara pentru PC, aducand o serie de imbunatatiri, fata de varianta de Xbox One, pe care le puteti admira intr-un nou trailer.

Pe partea de tehnologie exclusiva Nvidia, Rise of the Tomb Raider adauga HBAO+, o metoda de generare a efectelor de umbrire fina mai avansata ca ocluziile ambientale obisnuite, dar in acelasi timp una care o sa va taxeze foarte mult PC-ul, chiar si cu o placa GeForce de top.

Apoi, Rise of the Tomb Raider are filtrare anisotropica 16X… ca fiecare joc de PC din ultimii 12 ani… ceea ce inseamna ca noile console nu pot sa faca asta. Hardware Tesselation isi face aparitia, gratie lui DirectX 11. Nivelul de detaliu la distanta este mult mai bun, din moment ce PC-urile de gaming tind sa aiba ceva mai multi cai putere ca un Xbox One.

In cele din urma, avem si plante dinamice, care se vor misca atunci cand personajul intra in contact cu ele… cum… avea… Crysis in… 2007.

Incepi sa te intrebi daca grafica nu cumva a plafonat acum 9 ani, din cauza unor dezvoltatori de software care ani de zile n-au facut progres la dezvoltarea tehnologiei, din cauza producatorilor de placi video care au somat in front pentru ceva timp si a producatorilor de console care de data asta au fost cam lenesi. Cel putin pe doua dintre aceste fronturi vom vedea progres anul acesta.

[PC Gamer]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response