Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Ce poți face cu Nvidia Ansel

/
/
/

Când a fost anunțată seria de plăci video GeForce 1000, Nvidia a dezvăluit o funcție nouă integrată direct în driver numită Ansel. Era lăudată la acea vreme ca fiind o nouă metodă prin care poți face screenshot-uri în jocuri… și exact asta este.

Pentru cei care nu au dat prea multă atenție funcției, Ansel vă permite să preluați control deplin asupra camerei unui joc pentru a fotografia orice doriți în modul în care doriți. Limitări precum faptul că personajul vostru nu poate să zboare sunt eliminate, deși coliziunile cu mediul înconjurător tot sunt un factor, așa că nu puteți intra prin pereți.

Ansel are însă un mic dezavantaj. Deși este disponibil pe cam toate plăcile Nvidia aflate acum pe piață, și modele mai vechi, nu este disponibil decât în jocuri construite să suporte funcția. Din păcate, nu este o listă foarte mare, dar pe acolo veți găsi titluri cu ceva renume și splendoare vizuală ce merită capturată, precum The Witcher 3. Funcția poate fi accesată oricând prin apăsarea combinației de taste aleasă în joc, acțiunea se va opri, totul fiind pus automat pe pauză și veți avea în față un meniu cu tot soiul de opțiuni, alături de o camere în totalitate liberă și un buton de Snap pentru momentul în care vreți să faceți o poză.

Și ce puteți face acum că aveți control complet asupra camerei într-un joc suportat? Tot felul de minunății. Spre exemplu, puteți face o poză a cărei rezoluții este de zeci de ori mai mare decât imaginea pe care o vedeți voi pe monitor. Practic, Ansel va împărți o scenă în mai multe dreptunghiuri cărora le va face o succesiune de imagini de rezoluție normală, pe care apoi le țese la un loc într-o minunăție cu rezoluție extremă. Dacă vă place să reglați apoi în detaliu imaginile, puteți chiar să faceți o poză în format EXR, un soi de echivalent al standardului RAW de camerele foto reale. Aveți nevoie de ceva ca Photoshop pentru a prelucra apoi imaginea, dar puteți să vă amuzați cu activarea de efecte HDR și reglarea minuțioasă a luminii. Puteți modifica câmpul de vedere. Puteți adăuga și o varietate de filtre care să modifice din start culorile.

Mai important de atât, puteți face ceva ce un screenshot banal nu ar putea. Puteți captura imagini în format stereo, pentru 3D. Puteți face imagini pe 360 de grade și chiar 360 de grade stereo. Neavând un headset VR la îndemână, n-am prea folosit funcția stereo, dar vă las mai jos trei exemple cu ceea ce se poate face atunci când alegeți să capturați câte o scenă din The Witcher 3 pe 360 de grade.

Ca un mic test al spiritului de observație, îl puteți găsi pe Geralt în a doua imagine?




  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar