Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Conducerea Denuvo susține că nu există produs care nu poate fi spart

/
/
/

Denuvo este un subiect destul de controversat. Pe de o parte, unii oameni sunt foarte supărați pentru că nu pot sparge jocuri pe care n-ar fi vreodată interesați să le cumpere. Pe de alta, tot există suspiciunea că Denuvo ar provoca probleme de performanță, de obicei din cauza unor zvonuri pornite de prima categorie de oameni.

Cert este că nu prea mai este spaima care era acum vreo doi ani, când părea de parcă jocurile protejate de el făceau pirații să abandoneze speranța. Într-un interviu recent pentru GamesIndustry.biz, Elmar Fisher, director de vânzări la Denuvo, a declarat că jocurile pe care le protejează vor fi sparte la un moment, că nici un produs nu este imposibil de crăpat, dar că scopul sistemului de protecție este cel de a proteja vânzările inițiale. Speranța lui este cea că dacă și o mică parte din cei care ar fi piratat jocul îl vor cumpăra, atunci venitul generat de un joc ar crește drastic.

Așa că în cazul în care vă întrebați de ce Denuvo tot este scos din jocuri la câteva luni după lansare, acum știți de ce. Asta și că a început să devină din ce în ce mai ușor de spart, titluri recente precum Two Point Hospital fiind deja crăpate în ziua lansării.

Înseamnă asta că viitorul jocurilor este foarte sumbru pe PC din cauza pirateriei? Foarte probabil nu, pentru că jocuri precum cele de pe GOG nu au fost niciodată „sparte”, pentru că nu au nici un fel de protecție, dar cumva tot se vând bine.

[PC Gamer]

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar