0 comments

CryEngine are ploaie foto-realistă

by on 07/09/2015
 

Cu progresul făcut de fani în GTA 5 și îmbunătățirile pe care le primește Unreal Engine 4, ar părea de parcă un anume CryEngine rămâne în urmă, însă fanii săi se tot străduiesc să împingă mai departe capabilitatile motorului, cel putin până cand CryTek va realiza o nouă iterație a motorului.

În acest caz, un utilizator de Youtube numit 18T220 a demonstrat o implementare realista a ploii folosind CryEngine. Nu este tocmai recentă, dar arată de ce poate fi capabil motorul și care ar fi potențialul său pe care Crytek îl poate atinge cu următorul lor proiect, posibil un Crysis 4, cândva într-un viitor îndepărtat.

În clipul de mai jos puteți vedea cum picăturile de apă au un impact surprinzator de realist, realizat prin implementarea unui emițător de particule ce are aplicat un shader de transparență. Poate că pare a fi un detaliu neînsemnat, dar din aceste detalii neînsemnate se vor forma cu timpul jocuri foto-realiste.

Cu alte cuvinte CryTek dorm in cizme in timp ce comunitatea realizeaza moduri care dau lectii de codare angajatilor. Pe de alta parte CryTek sunt intr-o pasa extrem de proasta in acest moment, studiourile sangerand la propiu bani si oameni valorosi. Asa ca nu putem sa fim prea suparati pe ei pentru ca nu depun mai multa munca in dezvoltarea CryEngine-ului.