0 comments

CryEngine în sfârșit suportă Vulkan

by on 26/07/2017
 

Studioul Crytek poate că nu mai este în stare în acest moment să creeze un Crysis 4, în care să etaleze cele mai recente inovații în materie de grafică, dar asta nu înseamnă că dezvoltarea tehnologiei a stat pe loc.

Varianta 5.4 a motorului grafic făcut de companie a fost lansată, în varianta preliminară de testare, pe GitHub, așa că oricine dorește să vadă de ce este în stare noua tehnologie o poate face chiar acum. Motorul este gratuit, așa că vă puteți face de cap cu el oricât doriți.

Ce aduce această variantă, vă întrebați? Ceva foarte important, suportul pentru Vulkan. Acel API care face cam ce ar fi trebuit să facă și DirectX 12, doar că o poate face și pe Linux. Vulkan va ajuta la utilizarea procesorului, ceva de care CryEngine chiar are nevoie, după cum se poate vedea din fiecare benchmark făcut pe Crysis 3.

Aceasta nu este singura trăsătură importantă a noii versiuni. Au fost adăugate opțiuni de îmbunătățire a detaliului vizual pentru teren, folosind o tehnică demonstrată de Crytek în jocul lor VR Robonson: The Journey, alături de un noi sistem de componente prefabricate. Nu este vorba de amplasarea de modele pre-existent pe hartă, asta deja exista, ci de componente de logică. Acestea pot fi înlănțuite și conectate, permițând unei persoane fără prea multe cunoștințe de programare să creeze un joc funcțional direct din CryEngine. Unreal Engine avea deja ceva similar, așa că este bine să vedem că și competiția face saltul.

[DSO Gaming]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response