0 comments

Valve strica CS:GO. Inverseaza schimbarile la AK-47, M4A1-S si alte arme

by on 17/12/2015
 

Pe la inceputul lunii, Valve a lansat o serie de update-uri insemnate pentru CS:GO. Pistoalele au fost facute sa traga mai aiurea in miscare, pustile sa traga mai aiurea in general, iar un anumit revolver a fost introdus si de indata nerfuit.

Dupa multa deliberare si multi jucatori picati din Gold Nova 4 in Cizma Murdara 0.1 la modul Ranked, Valve a ajuns la concluzia ca poate au bagat prea multe schimbari simultan in CS:GO. Ca urmare, le vor inversa pe unele dintre ele.

Mai exact, schimbarile care au afectat arme precum: AK-47, M4A1-S, M4A4 si Tec9 sunt inversate de cel mai recent update. Unele dintre ele pentru ca au creat prea multa schimbare prea rapid, iar altele pentru ca efectiv stricau jocul.

Valve a modificat AK-47 si semenii sai pentru a descuraja descarcarea instantanee a intregului incarcator in inamic, in speranta ca vei nimeri. Dezvoltatorii doreau sa ofere ceva mai multa recompensa jucatorilor care isi foloseau gloantele cu grija si finete.

Din nefericire, modul in care au implementat ideea a fost sa scada in general acuratetea armelor. Asta insemna ca si atunci cand tinteai fix unde trebuia si apasai o singura data tragaciul, pentru ca reculul sa nu iti afecteze focul, arma tot tragea in partea cealalta a hartii, omorand o sarmana gaina imbracata intr-un pulover rosu.

De aceea este adesea important ca un dezvoltator sa discute astfel de schimbari cu comunitatea, inainte de a le implementa. Spre exemplu, cum face PGI cu MechWarrior Online, desi tot sunt criticati pentru ele. Dar cand Valve o face, nimeni nu se supara, nici cand ajung in Taitel Ud 0.004 in modul ranked al lui CS:GO.

[Valve]