16 comments

Cum ar arăta Crysis făcut acum

by on 07/11/2016
 

Pe cât de mult tot a evoluat tehnologia, nu prea avem echivalentul modern al unui Crysis. Un joc a cărui fidelitate grafică să ne dea cu adevărat pe spate, în această eră a lui DirectX 12 și Vulkan. Bine, ar fi Star Citizen, dar mai e ceva timp până când va fi cu adevărat gata.

Așa că între timp, Damian Stempniewski (Senior Light Artist la Crytek) a realizat o imagine menită să ne ofere o mostră din ceea ce ar putea avea de oferit un Crysis modern. Dați click mai jos pentru a vedea scena în toată splendoarea sa.

crysis-new

Această imagine a fost realizată în cea mai recentă variantă a lui CryEngine, folosind pe alocuri chiar resurse din Crysis 1, precum palmierii. Restul resurselor grafice au fost luate de pe Megascans, o bibliotecă masivă unde pot fi găsite elemente grafice scanate din lumea reală, precum cele văzute în minunatul The Vanishing of Ethan Carter.

Conform lui Stempniewski, PC-ul său era să ia foc atunci când a activat tesselletion. Așa că poate tehnologia nu este gata pentru un joc în stare să ofere un astfel de detaliu grafic, dar putem visa.

[DSO Gaming]

comments
 
Leave a reply »

 
  • 07/11/2016 at 09:17

    Deci exista PC-uri care sa ruleze Battlefield 1 la 8K in 40-50 fps pe setari maxime…….si totusi „”calculatorul lui era sa ia foc atunci cand a activat tesselation”” ???? La un experiment facut in Cry Engine cu DirectX12 si Vulkan?? Inteleg ca e un rezultat foarte realist dar totusi…..tehnologia actuala nu e atat de avansata incat sa ne permitem gameplay fluent DirectX12? A ramas hardware-ul in urma software-ului??

    Răspunde

  • 07/11/2016 at 09:38

    Titan XP SLI are [email protected] in BF1

    Răspunde

  • 07/11/2016 at 09:40

    Crysis 1 inca arata foate bine in ultra nu?

    Răspunde

  • 07/11/2016 at 09:42

    Si Crytek iar o sa rupa pc-urile. O sa jucam urmatorul crysis pe ultra peste cativa ani, cand o sa ne permitem un hardware potent :))

    Răspunde

  • 07/11/2016 at 14:53

    Mi.ar place sa vad un game-play mai dezvoltat.Nu cumparam jocuri sa admiram palmierii.Are si grafica treaba ei dar parca prea se exagereaza pe vizual.Jocul pina la urma ….il joci.Nu stiu daca m.ar interesa atit de mult in citi enspemii de K se vede.
    Jocurile din ultimii 2 ani au fost mult prea scurte.
    E ade arat ca am vazut un nasture de la tunica soldatului,in detaliu,la Battlefield….dar totusi asi fi preferat sa joc mai mult.

    Răspunde

    • 07/11/2016 at 16:43

      Pana la urma, majoritatea jocurilor sunt facute strict pentru profit. Profitul se maximizeaza facand ceva cat mai pe placul maselor,iar aceste preferinte se observa din vanzari si statistici – nu din cateva pareri pe ici pe colo care spun ca ar trebui sa fie un accent mai mare. Multa lume cumpara shootere moderne doar pentru ca… „oooh shiny”. Acele jocuri, la randul lor, sunt facute scurte pentru ca level designul a evoluat drastic in ceea ce priveste nivelul de detaliu al scenelor – si prin urmare nu mai sunt resurse pentru creearea unui joc FOARTE mare. Sunt putine exceptiile de la aceasta regula, iar acele exceptii sunt open world. (gen Witcher 3).

      Răspunde

    • 07/11/2016 at 16:54

      E foarte adevarat.doar ca politicile astea de marketing nu ma vor convinge.Le pot face cum doresc,doar ca banii mei vor ramine in portofel…iar acel portofel va fi al meu.

      Răspunde

Leave a Response