Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Dacă vrei să înveți să folosești Vulkan, acum ai ocazia ideală

/
/
/

Vulkan este o interfață grafică foarte versatilă și utilă, dar are un mic dezavantaj în acest moment. Nu știe prea multă lume să se folosească de ea din plin, din moment ce este o noutate și funcționează pe alocuri diferit față de OpenGL și DirectX.

În ajutorul celor curioși vine acum un cadou de la id Software, sau măcar de la un angajat al companiei numit Dustin Land. Acesta a lansat o variantă publică a codului sursă pentru implementarea de Vulkan folosită în Doom 3. 

Fișierele toate pot fi descărcate de pe Github, analizate după bunul plac, modificate, alterate, refolosite pentru scopul de-a învăța cum să folosiți această aplicație. Această metodă este ceva mai practică pentru căpătarea cunoștințelor necesare de-a implementa Vulkan, deoarece nu este vorba de exemple ce există într-un vid, izolate, ci implementate într-un joc efectiv.

Așa că aveți ce testa și cu ce experimenta, atât timp cât mai aveți la îndemână și un exemplar al lui Doom 3 BFG Edition, care este destul de ieftin… nu acum, dar în general este destul de ieftin atunci când apare la un Steam Sale.

[PC Per]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar