0 comments

Dark Souls 2 durability patch fix – 60 fps… strică armele!

by on 20/04/2015
 

Un Dark Souls 2 durability patch fix era necesar. Nu serios, patch-ul asta, mai ales de la ultimul update DirectX 11, trebuia sa se intample. Trecerea la DirectX 11 a fost facuta cu mai mult sau mai putin, tam-tam, fanii jocului, iar aici ne referim la cei care il joaca pe PC, asteptand update-ul cu sufletul la gura. Din pacate, Dark Souls 2 DX 11 are o mica problema! Mai exact, jocul ruleaza la 60 de cadre pe secunda cu noul patch, facand armele sa se strice… de doua ori mai repede!

Asa cum multi jucatori de Dark Souls 2, sau jocul care te face sa iti smulgi parul din cap constant si sa albesti prematur, are un sistem de restore interesant, punctele de salvare servind si ca locuri in care iti repari armele si armura. Dupa noul update, lucrurile au luat o intorsatura proasta pentru jucatori, acestia descoperind ca dupa trecerea la 60 de cadre pe secunda cu DX 11 activat, armele se strica extrem de rapid, multe dintre zonele mai grele ale jocului facand cativa streameri pe Twitch sa isi piarda cumpatul: dupa doar doi inamici ramaneau cu o arma pe care nu o mai puteau folosi nici ca scobitoare.

Speculatii cum ca producatorii au schimbat ceva la joc au existat, dar cu noul anunt, se pare ca un Dark Souls 2 durability patch fix este pe drum. Pana atunci avem sfantul DS2Fix care repara multe dintre problemele variantei DX11, cel putin pe PC.