1 comment

Deus Ex Mankind Divided: Detalii despre Dawn Engine

by on 24/03/2016
 

Unul din defectele cele mai mari ale lui Deus Ex Human Revolution era ca se folosea de un motor grafic in care nu se puteau face anumite lucruri, precum reflexii sau scriptarea de NPC-uri in lupta cu alte NPC-uri pentru a inscena acele lupte de strada vazute in cinematice. Continuarea sa, Mankind Divided, repara aceasta problema, prin Dawn Engine.

Cu ocazia GDC-ului, s-au ivit o serie de informatii noi despre motorul grafic pe care il va folosi Deus Ex Mankind Divided. Acesta este o varianta actualizata si foarte modificata a lui Glacier 2, asa ca nu este in totalitate o tehnologie noua. Glacier 2 a fost folosit anterior la Hitman Absolution si la continuarea sa, Hitman cel de anul acesta.

Dawn Engine foloseste un numar de solutii intermediare pentru a spori detaliul, cum ar fi PhysX si Apex, produse de Nvidia pentru redarea fizicii. Dar se foloseste si de o varianta imbunatatita de TressFX, creata de Eidos Montreal, pentru a reda parul personajelor. Aceasta va functiona independent de producatorului placii video.

Motorul este capabil sa redea foarte mult detaliu la un loc, dar si la o scara foarte mare. Spre exemplu, pot exista la un loc intre 10 mii si 80 de mii de obiecte dinamice. Poate ca nu sunt toate vizibile simultan pe ecran, dar pot coexista in acelasi spatiu. Si vorbind de spatii, nivelele jocului pot atinge un kilometru patrat ca marime, avand mai bine de 300 de milioane de poligoane.

Iluminarea jocului nu este complet dinamica, cea globala fiind pre-calculata, dar sunt folosite o varietate de efecte care sa dea impresia unei lumi in care lumina chiar se propaga asa cum trebuie.

Motorul mai utilizeaza si un tip propriu de Anti-Aliasing temporal, care nu este o tehnologie Nvidia, asa ca va merge si pe placile vide AMD, care va ajuta la finisarea imaginii. Aceasta tehnologie este aplicate si pentru ocluziunile ambientale, care sunt calculate la jumatate din rezolutie, iar apoi sunt rescalate, folosind datele generate de cadre multiple. Tehnologia este similara cu ceea ce foloseste Remedy pentru Quantum Break.

Deus Ex Mankind Divided va fi lansat in ziua de 23 august.

[Dualshockers]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response