0 comments

Deus Ex Mankind Divided suportă DirectX 12

by on 16/09/2015
 

Mankind Divided, cel mai nou joc din seria Deus Ex, va avea suport deplin pentru DirectX 12 încă din momentul lansării.

Conform declarației lui Richard Huddy, Chief Gaming Scientist AMD, jocul produs de Eidos Montreal va avea de la bun început suport pentru noutățile aduse de acest API.

DirectX 12 este unul din elementele care se așteaptă să definească experiența vizuală a jocului, alături de TressFX Hair 3. Mankind Divided va avea suport și pentru DirectX 11, în așa fel încât să poată fi jucat și de cei care preferă să nu se atingă momentan de Windows 10.

Jocul va include chiar un mod de benchmark în care va putea fi testată performanța hardware-ului atât în DirectX 11, cât și sub DirectX 12. Având în vedere cât de multă controversă a provocat Ashes of the Singularity, această funcție cu siguranță va fi folosită foarte des în următorii ani.

Utilizarea din plin a lui DirectX 12 reprezintă un pas foarte important pentru dezvoltarea jocului, oferind producătorului opțiuni numeroase, comparativ cu ce avea la dispoziție în trecut.

Motorul folosit pentru Deus Ex Human Revolution, o derivare a celui implementat în Tomb Raider Underworld, nu avea nici măcar suport pentru oglinzi. Dacă ar fi să îl luați de la capăt, veți observa că în mod convenabil toate oglinzile din joc erau sparte.

Desigur, oglinzile nu erau o problemă pentru primul Deus Ex, dar cum nu puteau folosi Unreal Engine pentru Human Revolution, cei de la Eidos Montreal au trebuit să danseze în jurul acestei limitări. Din fericire, Dawn Engine va asigura că Mankind Divided nu duce lipsă de funcții atât de simple ca reflexii.

[Tweatown]