1 comment

DirectX 12 face Dolphin cu 60% mai rapid

by on 18/02/2016
 

Daca sunteti sau ati fost un posesor de Gamecube sau Wii, probabil ati vrut sa jucati toate acele titluri ale voastre pe un PC, pe o rezolutie mai buna, cu functii de salvare adevarate, poate cu anti-aliasing. Asa ca probabil ati apelat la Dolphin, un emulator care acum a devenit mult mai bun, cu DirectX 12.

Cea mai recenta varianta a emulatorului include optiunea de-a folosi DirectX 12 pe post de API, in loc de variantele anterioare de DirectX sau OpenGL, iar rezultatele testelor efectuate pana acum sunt pur si simplu impresionante.

16075033912l 16075033947l

In unele cazuri, cum ar fi la Super Mario Galaxy, sporul de performanta este de pana la 60%. Un astfel de bonus este foarte bine venit, pentru ca aceste jocuri sunt rulate printr-o emulare care nu obtine mai mereu rezultatele optime, asa ca sa atingi 60 de cadre constante pe secunda nu este mereu posibil, in special daca sunt activate o serie de efecte grafice imbunatatite care nu erau posibile pe Wii sau pe Gamecube. Dar sub DirectX 12, totul pare sa mearga mult mai bine.

Stiti ce inseamna asta, nu? Veti putea juca in sfarsit Metroid Prime in Full HD, cu Anti-Aliasing si la 60 de cadre pe secunde minim, asa cum merita un FPS legendar cu adevarat.

[Overclock 3D]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response