Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Dishonored a fost pus pe butuci

/
/
/

În cazul în care sperați să vedeți noi povești și aventuri în universul creat de Arkane Studios pentru seria Dishonored, va trebui să vă puneți pofta în cui.

Conform declarației lui Ricardo Bare, lead designer la studiou, seria Dishonored se odihnește în acest moment. Ar putea să mai fie vreun joc pe undeva pe parcurs, în viitor, dar nu se va întâmpla prea curând. Până când seria va reveni, studioul va încerca să producă jocuri ceva mai diferite, poate nu chiar simulatoare imersive ca până acum, poate nici măcar jocuri first person și poate chiar jocuri ce au o componentă de multiplayer. Elementele constante dintre ele vor continua să fie lumi foarte detaliate și credibile, acompaniate de un gameplay flexibil care pune un accent mare pe abilitatea jucătorului de-a decide propria cale.

Și de ce este Dishonored pus pe butuci? Pe de o parte, povestea principală a seriei s-a cam terminat cu Death of the Outsider, dar încă se mai pot spune diverse alte povești în acest univers. Pe de alta, Dishonored 2 n-a fost tocmai un succes colosal pentru Bethesda, în momentul lansării vânzându-se mai slab decât predecesorul său.

Jocul a fost lansat în acea perioadă în care compania avea o ură latentă pentru presă, așa că nu a mai trimis exemplare de review din timp. Iar în cazul lui Dishonored 2 asta s-a dovedit a fi un dezastru total, varianta de PC a jocului fiind foarte prost optimizată și având probleme severe în momentul lansării. Pe de altă Bethesda nu prea ține chiar atât de mult la studioul Arkane ca pe vremuri, diverse fricțiuni interne ducând la sprijin ceva mai puțin pentru proiectele pe care le-au dezvoltat. Până și unul din fondatorii studioului, Raphael Colantonio, a părăsit Arkane în această perioadă. Dishonored 2 a fost afectat de fricțiunea dintre publisher și dezvoltator, dar nu la fel de mult ca Prey, care n-a avut parte de cine știe ce marketing, după ce Bethesda a insistat să îi dea numele unei alte serii, doar pentru că astfel părea mai ușor de promovat.

Raphael Colantonio

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar