0 comments

Doom a fost dezvaluit aseara la QuakeCon

by on 18/07/2014
 

In cei zece ani de cand a aparut Doom 3, au existat zvonuri despre Doom 4, care a fost intarziat, apoi aruncat la gunoi si reinceput de cel putin doua ori. Dar ID Software a aratat ieri ceea ce urmeaza sa fie Doom, in timpul unei prezentari exclusive la QuakeCon 2014. In fata unei sali pline, ID au aratat publicului cateva gameplay demos (ce rulau pe un PC), si au prezentat diverse parti din joc. Din pacate cei care au urmarit evenimentul online nu au avut parte de aceasta prezentare, probabil pentru ca trailerele si alte elemente sa nu fie „scapate” si „captate”, totusi, informatii exista.

Jocul, in primul rand, nu se va numi Doom 4, ci pur si simplu Doom, si va avea loc pe Marte. Conform producatorului executiv Marty Stratton, jocul va contine ceea ce avea si originalul: actiune rapida, elemente run-and-gun, sistem de combat inventiv si creativ. De-asemenea, el a spus ca Doom va rula pe Id Tech 6, un upgrade necesar la tehnologia veche de cativa ani.

A existat o tona de actiune pe ecran, acesta aducand aminte de un meci de Quake, rapid si cu extrem de incitant, jocul mandrindu-se cu verticalitatea pe care am vazut-o intr-o multime de titluri, precum Crysis 3, cu double-jumps si jetpack-uri, permitand jucatorului sa treaca peste prapastii si sa se urce pe cladiri. Poti urca pe lazi pentru a ajunge in zone noi, sau doar pentru a scapa de inamici.

Mecanica despre care va vorbi toata lumea pentru tot restul QuakeCon-ului este „lovitura de final”. Dupa ce ai batut bine un inamic, acesta va fi conturat, ceea ce iti arata ca esti capabil sa il lovesti cu o varietate de miscari de lupta care par scoase din Mortal Kombat. Am vazut cum poti sa spargi maxilare, sa calci pe cranii si sa scoti inimi din piept cu un nivel de detaliu de obicei rezervat pentru momentele slow-mo din Sniper Elite. Din pacate, in 10 minute de gameplay aceste miscari au fost repetate de cateva ori, deci avand in vedere durata lunga a jocului, ne vom plictisi oare de aceste finishere repetitive?

De asemenea, revin armele masive. ID Software ia lectii de la arsenalul maret din Wolfenstein:The New Order. Toate armele au modele destul de exagerate, dar cu sunete adecvate, pana si BFG-ul intorcandu-se pentru o aparitie surpriza. I-a luat cateva secunde plasma rifle-ului pentru a-si porni diferitele ventilatoare si radiatoare. Era destul de aratoas, dar arma avea un knock-back vizibil, un must-have atunci cand camera era plina de dusmani.

Vorbind de dusmani, au fost prezenti o gramada pe ecranul de la QuakeCon. Demonii mici te enervau, in timp ce bestiile gigante si Hell Knights veneau pentru a termina treaba. All in all a fost o experienta rapida, haotica, care avea acelasi gore din zilele de glorie ale lui Doom 2.

ID au prezentat doua demo-uri pline de gameplay, si ne-au facut sa ma intrebam daca jocul nu este cumva mai aproape de raft decat ne-am imaginat. Astea sunt doar speculatii, dar nu as fi surprins daca jocul ar fi lansat la sfarsitul primaverii, la fel ca Wolfenstein.                                                      Sursa

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response