1 comment

Proiectul Dragonball Unreal a primit un update gigantic

by on 28/03/2016
 

In octombrie 2014, pe formurile Unreal Engine, emirh2010un user al forumului cu state vechi isi prezenta pentru prima data un mod de Unreal Engine intitulat DragonBall Unreal. Rudimentar si pus cap la cap in doar 8 zile, jocul arata promitator, dar, dupa cum se poate vedea si in clipul de mai jos, titlul era cel putin intr-o faza pre-beta, urmand sa fie imbunatatit de creator.

Asta pana acum cateva zile, cand emirh2010 a postat un nou clip care detaliaza nu doar un update masiv al mod-ului, dar si o serie de noi personaje si abilitati. Bine, intr-un stadiu beta, Dragonball Unreal fiind departe de a se putea numi un produs terminat. 

emirh2010 a declarat: Am avut cateva zile libere, asa ca m-am decis sa realizez cateva lucruri noi pentru Dragonball Unreal, din care doar 80% sunt prezente in clipul de astazi din cauza timpului limitat. Nu am aratat noi harti si inca cateva elemente precum power up in timp ce zbori si alte cateva. De luat aminte ca totul din acest video este intr-un stadiu beta timpuriu, iar 100x BigBang Kamehameha -ului lui Gogeta este doar acolo ca sa fie, urmand ca produsul final sa prezinte ceva mult mai rafinat. 

Inca nu exista un link de download pentru joc, dar nici nu ne tinem respiratia pana cand unul o sa fie disponibil, avand in vedere pumnul de fier care stapaneste franciza DBZ, Bandai Namco si Toei Animation fiind foarte atenti cu propietatile lor intelectuale. Pe de alta parte, poate vad ceva potential in acest mod si poate il vedem transformat in ceva mult mai bine realizat, care nu este facut in timpul liber al unui individ. Cine stie… poate tanarul nostru creator poate primeste si un buget.

[emudshit]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response