Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

După un an de așteptare, CryEngine va primi Vulkan

/
/
/

Anul trecut, tot prin vară, vă înștiințam că cei de la Crytek în sfârșit vor moderniza motorul lor grafic celebru, acesta primind în sfârșit suport pentru Vulkan. Încă nu l-a primit, dar ne apropiem de moment.

Studioul n-a stat tocmai bine pe partea financiară, iar câteva alte sarcini au ținut oamenii ocupați, dar asta încetează acum! Bine, nu acum, dar în curând. Cel târziu la sfârșitul lunii viitoare va fi lansat update-ul CryEngine 5.4. În acestă ediție veți găsi suport pentru Vulkan, atât în varianta sa de desktop, cât și în cea pentru mobile.

Iar veștile bune nu se termină aici! La sfârșitul acestei veri, CryEngine va primi suport și pentru DirectX 12 pe plăci video multiple. Da, până acum nimic făcut pe CryEngine nu avea suport făcut așa cum trebuie pentru SLI sau Crossfire. Vă puteți imagina cât de groaznică putea fi experiența de-a crea suport pentru așa ceva pentru un dezvoltator, atunci când tehnologia de bază nu suporta așa ceva.

Propagarea acestui update în motoarele grafice folosite în jocuri va mai întârzia o vreme. Iar prin asta mă refer la cele care sunt actualizate în continuare, ca MMO-urile, în mare parte MechWarrior Online. Acelui joc tare i-ar trebui suport pentru un API care va folosi așa cum trebuie procesorul.

Pe viitor, Crytek speră să sporească paralelizarea motorului, din moment ce de la Crysis și până acum începem să dăm și de procesoare cu 16 fire de execuție pe o platformă dedicată publicului general. Asta ar trebui să ajute motorul să îndeplinească și un alt scop al companiei, cel de-a rula stabil la 120 de cadre pe secundă și pe altceva decât hardware care costă mai mult ca o casă.

Cine știe, poate peste 10 ani vom pune sarcastic o altă întrebare: ”Poate rula Crysis 4 la mai mult de 120 de cadre pe secundă?”

La fel cum am spus și data trecută, nu ar trebui să vă așteptați ca vreun joc ce este acum aproape de a fi lansat să se folosească de această variantă a motorului grafic. Implementarea variantei cu suport pentru Vulkan ar trebui să o vedeți în jocuri ce abia acum încep să intre în producție.

[Overclock 3D]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar