Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

EA crede că jocurile open world pot fi monetizate mai bine

/
/
/

Mass Effect: Andromeda a avut parte de o recepție slabă, iar vânzările scăzute au dus atât la fuziunea Bioware Montreal cu EA Motive, cât și la abandonarea suportului pentru partea de single player. Manveer Heir, fost angajat BioWare, consideră că monetizarea este cauza pentru acest lucru din urmă. Invitat la un podcast al postului de radio Waypoint, Heir vorbește deschis despre predilecția pentru multiplayer a celor de la Electronic Arts.

Este cu siguranță un lucru din interiorul EA, ei în general vor jocuri cu lumea mai deschisă. Iar motivul este că le poți monetiza mai bine. Cuvintele de acolo care au fost folosite sunt „fă-i să revină din nou și din nou”. De ce ți-ar păsa de asta la EA? Motivul pentru care îți pasă de asta îl reprezintă microtranzacțiile: cumpărarea de pachete de cărți în jocurile Mass Effect, partea de multiplayer. Este același motiv pentru care am adăugat pachete de cărți pentru Mass Effect 3: cum îi faci pe oameni să revină constant la ceva, în loc de „doar” să joace ceva între 60 și 100 de ore?

Heir continuă:

Problema este că am scalat bugetele noastre la peste 100 de milioane de dolari și nu am lăsat loc pentru jocuri single player liniare care sunt sub această limită. Dar de ce nu le putem avea pe ambele? De ce trebuie să fie una sau cealaltă? Iar motivul este că EA și celorlalți editori mari, în general, nu le pasă decât de cea mai mare rentabilitate a investiției. Nu le pasă de ceea ce doresc jucătorii; le pasă de ce vor plăti jucătorii. Trebuie să înțelegeți ce sume de bani se află în joc cu microtranzacțiile.

Heir a mai declarat că deși nu are voie să spună concret câți bani s-au făcut de pe urma vânzărilor de pachete de cărți din Mass Effect 3, succesul acestora a fost motivul pentru care Dragon Age are în prezent o componentă de multiplayer. El a mai adăugat:

Acesta este motivul pentru care alte produse EA care la început nu prea aveau multiplayer au început să îl primească, pentru că am nimerit-o și a adus o grămadă de bani. Este vorba despre venitul repetabil față de venitul unic. Am văzut oameni care cheltuiesc literalmente 15.000 de dolari pentru cărțile de multiplayer ale lui Mass Effect.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar