0 comments

EA isi cere scuze pentru Dungeon Keeper mobile

by on 01/07/2014
 

Ceva este in neregula cu Electronic Arts. Acestia si-au cerut scuze fata de public intr-un recent interviu pentru felul in care au tratat problema cu Dungeon Keeper Mobile.

Probabil au dat afara tot departamentul de relatii cu publicul si au dezvoltat brusc o constiinta, sau pur si simplu planuiesc un set nou de DLC-uri pentru un joc si doresc sa atraga atentia cu o fapta onorabila. Cine stie?! Cert este ca noua tentativa de a „reanima” jocul Dungeon Keeper pentru tablete si mobile nu le-a iesit prea bine. Useri care au dat un rating de cinci stelute fara sa incerce jocul pe de-a’ntregul, micro tranzactii peste micro tranzactii si lista continua. Motiv pentru care si jocul a primit numai rating-uri negative, avand un scor general de 42 pe Metacritic.

Sa pleci de la un clasic iubit de multi si sa transformi mostenirea celor de la Bullfrog intr-o abominatie fara sens este o insulta la adresa gamerilor care au iubit si au crescut cu acest titlu. Lucru la care CEO-ul EA, Andrew Willson se pare ca a luat aminte, cerandu-si scuze in mod public fata de jucatori spunand: ” Pentru cei care au crescut jucand clasicul Dungeon Keeper a existat o discrepanta intre ce si-au dorit si ce au primit. In aceasta privinta EA nu s-a comportat asa cum ar fi trebuit sa se comporte, si este pacat.” Wooooow!

La intrebarea daca EA a invatat ceva din acest incident, Willson a inceput iarasi sa vorbeasca in corporat-eza, o balmajeala ininteligibila cu influente de PR. Din motive evidente, am ales sa nu traducem acest pasaj, pentru a nu dilua informatia.

„And as we look forward, the two lessons we get are, one, where you are dealing with IP that has existed in the past, even though you’re reinventing it for a new audience, you have to do your best to stay true to its essence. And that’s a challenge. The Star Trek J.J. Abrams was very different from the first season I watched, but I still felt good about it. The second is, when you’re thinking about any business model, premium, subscription, free-to-play, value has to exist. Whether it’s a dollar, $10, $100 or $1000, you have to delivering value, and always err on the side of delivering more value, not less.”

In traducere libera: Am incercat noi sa facem ceva, dar userii sunt prea limitati sa inteleaga viziunea noastra mareata. Bla, bla, bla, CORPORATE BULLSHIT, bla, bla, bla, bani, bla, bla, bla EA Smart!

EA mai are mult pana cand sa stearga din constiinta generala amintirea recentelor „atrocitati” comise, iar cu citate ca cel de mai sus este clar ca mai au mult de invatat.

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response