0 comments

Electronic Arts a refuzat Rocket League, dar acum vrea ceva similar

by on 20/06/2016
 

Industria jocurilor este destul de amuzanta, intr-un mod tragi-comic, atunci cand vine vorba de titlurile indie. Cele mici, facute cu un buget  relativ neinsemnat, care adesea sunt ignorate de marii publisheri, cum ar fi Rocket League.

Desi a avut in spate forta de promovare a celor de la Sony, jocul fiind oferit gratuit pe PSN in momentul lansarii, Rocket League si-a dobandit succesul pe PC si Xbox One pe cont propriu, din faptul ca este un joc distractiv. Succesul sau este atat de mare, incat Electronic Arts are in acest moment o campanie prin care se incearca gasirea si publicarea de jocuri indie care se vor vinde la fel de bine.

Vreti sa stiti care este ironia sortii? Electronic Arts ar fi putut sa publice Rocket League. Corey Davis, design director la Psyonix Studios a declarat ca, in anul 2011, studioul a prezentat jocul celor de la EA in speranta ca il vor publica, dar compania a refuzat.

Situatia devine chiar comica atunci cand auziti ce a avut de spus Patrick Soderlund, vice-presedinte executiv al Electronic Arts, despre situatie.

As vrea sa fi fost eu cel care a descoperit Rocket League? Da. As fi vrut sa fie o proprietate a Electronic Arts? Desigur ca as fi vrut.

Electronic Arts chiar avea Rocket League in mainile sale in anul 2011, s-ar putea spune chiar ca l-a „descoperit”. Dar din moment ce nu puteau vedea cum un joc de fotbal cu masini si rachete ar putea fi un succes comercial, compania care an de an publica FIFA a decis sa nu riste.

Acest gen de situatii sunt foarte comune in industria jocurilor. Pana si companii non-malefice, ca Paradox Interactive au refuzat jocuri precum Kerbal Space Program, fiindca nu se mulau cu genul de titluri pe care compania dorea sa le publice. Numai ca cei de la Paradox nu sunt apoi suparati ca n-au intuit succesul fenomenal pe care il putea avea acest joculet.

[PC Gamer]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response