0 comments

Electronic Arts ar vrea sa revina la vechile obiceiuri

by on 16/10/2015
 

Patrick Soderlund, Executive Vice President al EA Studios, a declarat recent ceva care ar putea da publicului ideea ca Electronic Arts planuieste un nou joc masiv de actiune.

Acesta a mentionat intr-un interviu pentru IGN ca desi Electronic Arts nu este o companie cunoscuta prea mult pentru jocurile gigantice de actiune, ca Assassin’s Creed, Batman sau GTA, s-a pus in miscare o actiune strategica pentru a extinde portofoliul inspre acea directie.

Soderlund a tinut sa mentioneze ca nu vor face ceva care sa rivalizeze cu vanzarile lui GTA, desi tare ar vrea ca asta sa se intample, doar ca vor sa produca astfel de jocuri, candva, in viitor.

Si cu ce joc ar putea reveni Electronic Arts la genul Open World: The Game? Cateva zvonuri actuale includ chiar noul joc Star Wars aflat in lucru la Visceral Studios, in colaborare cu noul studiou format la EA de catre Jade Raymond, Motive Studios.

Chiar daca in ultimii ani Electronic Arts nu a mai facut miscari in genul pe care Ubisoft l-a definit pana la nivel de molecula, compania ne-a adus in trecut cateva exemplare ale sale. Cele mai notabile fiind jocurile din seria Mercenaries si Saboteur. Cel din urma era un joc la care te puteai catara pe cladiri, puteai captura sectiuni din orase si puteai comite asasinate, dar mai important, puteai dinamita vaci ca in Red Alert 2. Ca urmare, macar la acest capitol era mai bun ca orice joc Assassin’s creed.

Desigur, daca Electronic Arts nu ar fi inchis studioul Pandemic in anul 2009, nu ar mai trebui sa revina acum la acest gen de jocuri, din moment ce ar fi avut do ramura dedicat productiei lor.

[Gamespot]