Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Electronic Arts continuă să își sape groapa și mai adânc cu Battlefront 2

/
/
/

Din categoria „nu e un bug, chiar te urâm”, comunitatea lui Battlefront și-a dat seama în ultima vreme că personajele eroice ale jocului nu prea pot fi accesate în totalitate din start.

Apoi, au stat să calculeze cât timp i-ar trebui unui jucător normal să deblocheze un astfel de personaj. În cazul în care sunteți curioși, cam 40 de ore fără a fi luate în calcul bonusurile de credite ce apar ocazional. De ce atât de mult? Fiindcă nu contează cât bine joci, ci cât de lung este meciul, iar EA te urăște.

În orice caz, Electronic Arts a decis să explice publicului că a bloca upgrade-urile și personajele speciale în spatele sistemului de progresie și cel de cutii este un lucru bun. Raționamentul este că oferă jucătorilor o provocare care dea un sentiment de mândrie și reușită atunci când reușesc să le îndeplinească. Iar că numerele exacte pentru costul asociat deblocării conținutului au fost calculate pe baza beta testului de acum câteva săptămâni și pot fi în continuare modificate.

Comunitatea n-a reacționat prea bine la declarația aceasta, în mare parte pentru că nu încape loc de „mândrie” în a face grind ore întregi pentru a-l debloca pe Darth Vader. Totuși, pe cât de lipsită de sens ar fi explicațiile celor de la Electronic Arts, reacția negativă a comunității nu va afecta prea mult faptul că Battlefront 2 va genera sute de milioane de dolari în vânzări doar din cutiile cu phat loot. Compania nu țintește publicul care stă să calculeze cât îi va lua să deblocheze ceva, ci publicul care va cheltui sute de dolari pentru a avea cele mai bune jucării pentru a putea învinge opoziția mai ușor.

Problema n-a fi atât de mare dacă Star Wars Battlefront 2 n-ar fi un joc de 60 de euro, cu o ediție de 80 de euro pentru cei care chiar vor să se simtă mândri. Nu vorbim aici de ceva ca Rainbow Six Siege, care vine cu o variantă de 15 euro, dar la care deblocarea tuturor personajelor non-DLC poate lua și 200 de ore.

[PC Gamer]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

3 Comments

  1. Cum poti sa zici in titlu ca EA isi sapa groapa , iar mai jos sa sustii ca EA vor face milioane de dolari din lootboxes . My god . Cine lucreaza la stirile astea gen fake news ? Mai folositi si voi logica cand spui ceva . Iar apoi altceva . Cred ca va sapati voi groapa si ramaneti fara cititori daca mai faceti dastea . Eu unul va asigur

    • Exista gropi multiple, nu doar cea a falimentului. Spre exemplu, exista groapa de PR, in care EA acum foreaza adanc, atingand adancimi pe care nu le-a mai vazut din 2014.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar