0 comments

Electronic Arts închide Visceral Games

by on 19/10/2017
 

Visceral Games, studioul care a lucrat la Dead Space și Battlefield Hardline, și care de ceva vreme lucra la un joc Star Wars încă neanunțat, a fost închis. Vicepreședintele Electronic Arts Patrick Soderlund a confirmat acest lucru printr-o declarație, în care a mai spus că direcția de design a proiectului Star Wars la care lucra Visceral va suferi modificări substanțiale.

Studioul nostru Visceral a dezvoltat un titlu de action-adventure stabilit în universul Star Wars. În forma sa actuală, urma să devină un joc de aventură liniar bazat pe poveste. Pe tot parcursul procesului de dezvoltare, am testat conceptul de joc cu jucătorii, ascultând feedbackul despre ce și cum vor să joace și urmărind îndeaproape schimbările fundamentale de pe piață. A devenit clar faptul că pentru a oferi o experiență la care jucătorii vor dori să revină și să se bucure de ea pentru o perioadă lungă de timp, a fost nevoie să pivotăm designul.

Vom păstra grafica uimitoare, autenticitatea în universul Star Wars, și ne vom concentra să aducem la viață o poveste Star Wars. Este important să schimbăm jocul astfel încât să fie o experiență mai largă care să permită o mai mare varietate și să înglobeze mai mulți jucători, mulându-se pe capabilitățile motorului nostru Frostbite și reimaginând elementele centrale ale jocului pentru a oferi jucătorilor o aventură Star Wars de o mai mare amplitudine și profunzime în vederea explorării.

Ar fi bine dacă am ști exact la ce s-a referit Soderlund atunci când a zis amplitudine și profunzime. Va deveni acest joc Star Wars unul open world? Sau va primi conținut nou și actualizări pentru mai mult timp? Este interesant că Soderlund menționează în mod expres Frostbite – același motor pe care BioWare construiește clona sa de Destiny, Anthem. Ai crede că EA ar evita să publice două jocuri sci-fi similare într-un interval scurt de timp.

Mai știm că cei care vor prelua proiectul de la Visceral vor fi o echipă formată din membri de la EA Worlwide Studios, în timp ce Visceral își va înceta activitatea. Schimbarea mai presupune și o modificare a datei de lansare, fiind amânat de la sfârșitul anului fiscal 2019 până la un moment ulterior pe care EA urmează să-l anunțe.

Proiectul Star Wars la care lucra Visceral Games era realizat sub tutela lui Amy Hennig, fost director de creație al seriei Uncharted produse de Naughty Dog. Ea a ocupat aceeași funcție pentru acest proiect Star Wars din 2014. Conform unui email confidențial primit de Kotaku, Amy Hennig nu se mai ocupă de proiect.

O echipă de dezvoltatori de la EA Worlwide Studios va prelua producția, fiind dirijați de echipa de la EA Vancouver care lucra deja la proiect. Steve Anthony va conduce această echipă și vom folosi o mare parte a muncii efectuate până în prezent de Visceral – activele care au fost deja construite vor constitui baza acestui nou joc.

Și astfel, Visceral Games se adaugă la o listă lungă de nume precum Bullfrog, Origin, Westwood, Black Box, Pandemic… toate, studiouri închise de Electronic Arts. Urmează oare BioWare?

Sursa

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response