Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
AdBlock

Pentru a afisa corect continutul acestiu site, te rugam sa dezactivezi extensia AdBlock.

img

Electronic Arts urăște Titanfall foarte mult

/
/
/

Mai țineți minte Titanfall? Era acea serie de jocuri cu un gameplay foarte bun, distractiv, oarecum diferit față de majoritatea FPS-urilor de multiplayer până ce Call of Duty l-a cam copiat. De asemenea, era acea serie pe care Electronic Arts tare pare să o urască.

De ce spun asta? Multe motive, aruncați o privire la finalul știrii pentru listă, la care astăzi se adaugă anularea lui Titanfall Online. Jocul, în cazul în care ați uitat ce era, reprezenta transformarea lui Titanfall într-un FPS de multiplayer mereu on-line… deci… ca primul joc din serie, dar gratuit și gândit pentru piața asiatică. Jocul era în dezvoltare alături de Nexon, iar acum vine vestea că proiectul a fost anulat. Conform declarației oficiale, testele efectuate n-au decurs prea bine, iar acum vor fi alocate resurse altor proiecte, iar Titanfall Online s-a dus pe apa sâmbetei. Chiar și dacă ar fi fost lansat, cu siguranță era încă un FPS de multiplayer atât de îmbâcsit cu micro-tranzacții încât… ai… fi crezut că era un joc Electronic Arts. Jocul s-ar fi aflat în dezvoltare pentru trei ani de zile, ceva ce este cam bizar, având în vedere că tot ce trebuiau era în mare parte să ia unul din jocurile existente deja pe piață și să… în mare parte să facă mai nimic, erau deja FPS-uri de multiplayer făcute pe Source a căror tranziție la un alt system decât Origin n-ar fi fost chiar atât de dificilă.

Și acum pentru partea legată de ura măritului publisher față de aceasta serie. Pe de o parte, Electronic ARts s-a asigurat că primul joc va fi lansat la un preț lipsit de sens pentru un titlu de multiplayer, care va garanta că nu va fi jucat de prea mulți oameni și abandonat prompt. Pe de alta, a îngrămădit Titanfall 2 între două FPS-uri cu marketing de câteva mii de ori mai scump. Te face oarecum să te gândești că poate EA a cumpărat Respawn în mare parte pentru a îi băga pe gât propriile proiecte, decât să îi lase să dezvolte propriile idei, iar Titanfall-urile astea două făceau cumva parte din contractul semnat în momentul achiziției, pe care vor să îl îndeplinească cu pe cât de mult resentiment posibil.

[MasivelyOP]

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar