0 comments

Epic Games vor un Unreal Engine mult mai… realist!

by on 05/06/2015
 

Desi graficile jocurilor devin din ce in ce mai realiste, arhitectii pot crea lucruri mult mai complexe decat atat. De aceea creatorul Unreal Engine si site-ul de arhitectura Ronen Bekerman vor sa se uneasca intr-un nou concurs. Pentru editia 2015 a Vineyard Challenge, concurentii vor „interpreta un cadru viticol modern” in Unreal Engine 4, fiind judecati pe categorii precum lumina, design si interactivitate. Premiul cel mare al acestui concurs, cea mai mare suma de bani din istoria concursurilor de arhitectura, este suma de 25.000 de dolari pentru castigatorul grupurilor. Pe langa acesta, va exista si un premiu individual de 12.500 de dolari.

Cel mai nou engine al celor de la Epic vine acum cu propria sa „piata”, asa ca dezvoltatorii nu mai trebuie sa construiasca obiecte comune precum pietre, copaci sau scaune de la zero. Alte trucuri noi includ „subsurface scattering” pentru suprafete mai realiste, ray-traced soft shadows si texturi video imbunatatite. Compania a declarat ca vrea sa incurajeze o colaborare profunda intre dezvoltarea de jocuri si constructia arhitecturala, care va duce la ceva cu totul nou. Desigur, aceasta este o buna modalitate pentru Epic sa atraga atentia asupra game engine-ului sau gratuit. Daca tu crezi ca poti sa construiesti GTA VI: Chateau LaTour, intra pe site-ul Unreal Engine pentru mai multe informatii.