0 comments

Fallout 4: Detalii despre grafica

by on 05/11/2015
 

Cu foarte putine zile ramase pana cand Fallout 4 va fi lansat, Bethesda a decis sa dezvaluie cum au mai imbunatatit vechiul motor Gamebryo, pe care de la Skyrim l-au tot numit Creation Engine, intr-un efort de a se distanta de vechea tehnologia aspru criticata in Fallout New Vegas.

Varianta actuala a lui Creation Engine incearca si mai mult sa se indeparteze de predecesorii sai, adaugand o varietate de functii noi, menite sa faca grafica mai frumoase, mai colorata, si poate sa permita existenta la un loc a mediilor interne si externe… desi asta chiar ar necesita ca Bethesda sa treaca la un motor nou.

Fallout4_graph02

Compania se lauda ca Fallout 4 foloseste PBR, o functie de redare a suprafetelor pe baza unor criterii care tin cont de proprietati fizice, permitand dispersia mai autentica a luminii. Da, asta va insemna ca in sfarsit pietrele dintr-un joc Bethesda nu vor mai luci ca plastic slefuit. Chiar daca a trebui sa asteptam 10 ani, aceasta imbunatatire tehnologica in sfarsit nu ma face sa imi mai aduc aminte de Oblivion cand joc ceva de la Bethesda cu detaliile la minim.

Fallout 4 foloseste lumina volumetrica, sub forma de God Rays, care sunt redate folosind tesselation si tehnologie Nvidia. Cu putin noroc, nu au sarit calul la cantitatea de tesselation, cum a facut Nvidia cu parul din Witcher 3, care prapadea performanta pe placile video Radeon.

Jocul mai dispune de un sistem de un sistem de simulare a miscarii materialelor, facand iarba si bucatile de carpa sa reactioneze la vant. De asemenea, a fost adaugat un sistem dinamic de post-procesare care va modifica tonul fiecarei zone, in functie de situatie.

Fallout4_graph03

Bethesda a mai implementat reflexii mai complexe, anti-aliasing temporal, iluminare superioara fata de jocurile anterioara, umbrire mai buna, dar mai presus de toate, a fost implementata o anumita functie exceptionala!

Dynamic Dismemberment using Hardware Tesselation suna exact ca genul de lucru la care fanii dezmembrarilor dinamice viseaza sa vada intr-un joc, inca de pe vremea lui Jedi Knight 2.

[Bethesda]