0 comments

Fallout 4 nu are skill-uri

by on 26/09/2015
 

Una din schimbările majore introduse de Fallout 4 este îndepărtarea tuturor skill-urilor în care puteai, pe vremuri, să investești puncte pentru a deveni mai priceput la tras cu pistolul, furișat sau convins NPC-uri că nu au nevoie de bani.

Bethesda a dezvăluit în detaliu ce va presupune sistemul ce înlocuiește skill-urile în Fallout 4, atât sub forma unui video, cât și cu un poster masiv în care puteți găsi noul sistem.

Simplu spus, în loc de un număr de abilități diferite în care vei investi puncte pe parcursul aventurii, acum există un arbore de perk-uri ce sunt asociate direct fiecărei statistici din sistemul SPECIAL.

Se pot investi puncte în aceste perk-uri la fiecare nivel, fie selectând o abilitate nouă, fie îmbunătățind efectul uneia existente. Pentru a putea selecta în primul rând un Perk veți avea nevoie de o statistică SPECIAL suficient de mare. Și cum în Fallout de obicei este cam greu să obții 10 la toate fără să trișezi, selectarea statisticilor va fi și mai importantă ca în trecut.

Fallout 4 nu va pedepsi grav jucătorii care decid să își lase o statistică la 1, deoarece există perk-uri chiar și la acel nivel. În mod bizar, pentru Strength de nivelul 1 pare să fie un perk ce oferă un bonus pentru luptele corp la corp, ceva inimaginabil în jocurile Fallout anterioare, deoarece 1 la forță însemna că erai predominant incapabil să bați măcar o muscă.

Deși, în apărarea personajelor cu 1 la Strength, muștele din Fallout sunt masive și înspăimântătoare.