Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Fallout: New Vegas a fost compromis de portarea pe console

/
/
/

Fallout: New Vegas ar fi putut fi un joc foarte diferit dacă nu ar fi fost implicat și suportul pentru console, cel puțin așa consideră principalul responsabil pentru construirea lumii virtuale din acest joc, Scott Everts.

Într-o conversație cu PCGamesN, Everts spune că restricțiile motorului jocului pe care le percepeau consolele de la acea vreme au rezultat în eliminarea anumitor idei și caracteristici.

Fallout: New Vegas ar fi fost mult mai deferit dacă ar fi fost doar pentru PC. Am avut multe planuri la început. De exemplu, „Aici va fi stocată apa, aici vor fi fermele, aici va fi guvernul centralizat”. Toate erau planificate – nu erau doar niște lucruri aleatorii.

Everts continuă, sugerând că unele lucruri care au ajuns în varianta finală au trebuit să fie reduse, și că Mojave Wasteland ar fi arătat altfel la final, cu mai multe zone distincte și cu un zid uriaș în jurul întregii zone.

Everts de asemenea mai este de părere că problemele tehnice ale jocului care au fost deseori aduse în discuție, ar fi fost mai puțin stridente dacă jocul ar fi fost făcut doar pentru PC.

Am fi avut mai puține probleme tehnice. L-am stricat puțin, dar din punctul meu de vedere, a fost un joc legat de performanță și a trebuit să reparăm lucrurile.

Probabil jocul ar fi putut fi mai mult decât s-a dovedit în versiunea finală. Asta este, măcar ne putem consola cu gama impresionantă de moduri făcute de comunitate.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This div height required for enabling the sticky sidebar