Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Far Cry 5 Final Preview – Geneza dupa sectanti

/
/
/

Una dintre cele mai cunoscute si apreciate francize Ubisoft, Far Cry, a avut destul timp sa se maturizeze si sa ajunga la un consens intre gameplay si mecanicile de joc pe care seria le dorea ca fiind „standard”. In ce-a de-a cincea parte, Far Cry ajunge inevitabil intr-o locatie americana. Una amplasata intr-un tinut ipotetic, undeva in nordul Americii, unde un nou baiat rau si-a facut aparitia si un nou protagonist este eroul de nevoie. Ceva ce seria Far Cry face inca de la primul titlu, aceasta fiind premisa preferata a seriei.

Totusi, Far Cry 5 renunta intr-o oarecare masura la tertipurile de gameplay ce au consacrat seria in trecut si introduce cateva elemente noi pe care privitorii nostri s-ar putea sa le indrageasca la fel de mult ca noi.

Discutam aici despre o lume deschisa, mult mai mare fata de ce ne-am imaginat noi initial, primul demo pe care Zona l-a incercat fiind doar o fractie infima din lumea pe care Far Cry 5 o poarta. Daca pana la Far Cry 5 aveam un singur personaj principal, acum un intreg ansamblu de indivizi se perinda pe ecran, putand sa controlezi personaje diferite pe parcursul povestii, asta pe langa faptul ca mai si recrutezi cateva. Chestie care se integreaza perfect cu noul sistem de companion pe care jocul il are.

Acum poti spre exemplu sa salvezi un civil de baietii rai, dar actiunea ta nu este una motivata doar de bun simt si de motivatie civica, ci si de faptul ca toti acesti civili scapati din situatii critice pot fi membri in lupta ta, ba mai mult, odata eliberati vor participa activ, punand mana pe arma si luptand alaturi de tine. Un pic mai interactiv fata de precedentele jocuri, cu toate ca aceste NPC-uri, utile la drept vorbind, nu sunt chiar atat de puternice comparativ cu NPC-urile „speciale”. Fiecare dintre aceste NPC-uri speciale are un cuvant important de spus in poveste si reusesc chiar sa fie interesante. Aceste NPC-uri au un pic mai mult personalitate fata de precedentele jocuri, variind intre nebunul orasului, o barmanita si un pastor ahtiat dupa arme. Variat si destul de placut am putea spune, tinand intr-o oarecare masura, cel putin in minutele in care am incercat jocul, jucatorul interesat. Chestie pe care nu o putem spune despre aventurile si NPC-urile din FC4.

Un pas in fata, cel putin din punct de vedere narativ, dar sa nu se astepte nimeni la miracole. Jocul se bazeaza in mare parte pe mecanici familiare, introducand un minim de adrenalina in gameplay sub forma diversilor companioni si modificatori. Pe langa asta, mai are si prostul obicei sa iti arunce in fata situatii tensionate atunci cand te astepti mai putin, fiind o experienta pre-lansare destul de captivanta, reusind sa ne faca interesati de folclorul celor intamplate in jurul nostru si de restul personajelor.

Probabil ceea ce ne-a placut cel mai mult este elementul cooperativ al jocului. O experienta destul de interesanta, mult mai bine integrata in gameplay de aceasta data, Far Cry 5 aducand mult aminte ca mod cooperativ de Dying Light… poate fara parkour. Dar, o experienta interesanta in cooperativ fara doar si poate. Acest sistem similar cu sistemul Buddy din Far Cry 2, este slefuit si adus in anul curent, avand atat un impact asupra progresului jocului, dar si asupra locatiei in sine… Hope Country! Daca ai un amic care planuieste sa isi achizitioneze acest joc, trebuie sa incerci coop-ul. Este de departe cea mai ofertanta parte a lui Far Cry 5 dupa… grafica.Far Cry 5

Stim ca o sa sune ciudat faptul ca ne apucam sa laudam prezentarea unui joc Ubi, totusi, in Far Cry 5 ne-a placut in mod special autenticul. Jocul musteste de atentie la detaliu, sangerand parca scene virtuale din True Detectives. Hope County este un loc minunat, iar modelele, cu toate ca unele dintre ele inca neterminate datorita „stadiului” build-ului pe care l-am jucat, prezinta destula varietate. Un element pe care ne-am dori sa il vedem si dupa lansare, aceste NPC-uri suplimentare oferind acel plus de diversitate de care jocul avea nevoie. Nici vocile nu sunt rele, atat timp cat esti pregatit sa iti aduci aminte cum suna Sons of Anarchy spre exemplu, gravitatea si tonalitatea vocilor aducand aminte de acel show.

Am putea spune ca este un inceput promitator pentru Far Cry. Un pas sfios si mic intr-o directie pe care seria o cerea de ceva vreme. Un antagonist pe care unul dintre producatorii jocului il numeste mai dezaxat decat Vass si un push masiv catre coop. Nu este rau, dar asteptam versiunea finala pentru a vedea daca aceasta noua abordare pentru Far Cry 5 este una … ok.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

1 Comments

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar