0 comments

Far Cry 5 și Wolfenstein 2 se folosesc de Rapid Packed Math pentru Vega

by on 01/08/2017
 

Radeon RX Vega vine cu un număr mare de schimbări arhitecturale față de generația anterioară, dintre care unele nu prea par a fi folosite încă de unele jocuri. Dar asta se va schimba în curând.

Una din aceste funcții se numește Rapid Packed Math, și ar permite unui joc să efectueze anumite calcule la un nivel de precizie mai mic, FP16 în loc de FP32. Asta ar însemna că două calcule de acest fel vor putea fi efectuate simultan, ceva ce nu înseamnă dublarea performanței, dar aduce oricum un spor. Conform AMD, testele efectuate pe o nouă demonstrație tehnologică făcută de Futuremark, numită Serra, a indicat un salt de la 44 la 50 de cadre pe secundă.

Acest spor de performanță va fi sesizat pe RX Vega și în jocuri efective, producătorii titlurilor Far Cry 5 și Wolfenstein 2 promițând suport pentru funcția Rapid Packed Math. Din păcate, doar Vega are suport pentru așa ceva din tabăra Radeon, ceea ce înseamnă că nu veți vedea îmbunătățirea performanței la plăcile din seria 500 sau 400.

Veți vedea însă așa ceva în Playstation 4 Pro, din moment ce GPU-ul consolei se folosește de o tehnologie similară. Practic, și ultima arhitectură Nvidia suportă așa ceva, dar în mare parte doar pe segmentul de High-Performance Computing, în seria de plăci video Quadro. Așa că în ceea ce privește adopția sa pe viitor, nu ar fi o tehnologie exclusivistă.

[DSO Gaming]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response