1 comment

Fermi Paradox, o demonstratie grafica exceptionala pe 64KB

by on 12/05/2016
 

In momentul actual, daca un joc arata bine atunci garantat are cativa giga. Daca jocul se mai intampla sa fie si mare, atunci garantat are cativa zeci de giga. Dar cumva, pentru unii oameni 64 KB sunt suficienti.

Evenimentul Revision 2016, dedicat entuziastilor de grafica si fisiere extrem de mic, si-a incununat campionii recent, iar unul dintre ei se numeste Fermi Paradox, creat de grupul Mercury. Ce este asa impresionant la el? Voi lasa mai jos un clip video cu ce prezinta Fermi Paradox si va rog sa tineti minte ca fisierul care a generat acea secventa are 64KB. Este mai mic decat clipul video si ca thumbnail-ul de pe Youtube al clipului video.

Cum poate ceva care arata mai bine ca unele jocuri contemporane sa ocupe atat de mult timp? Foarte multa generare procedurala. Daca vreti sa vedeti pe viu demonstratia, va incurajez sa descarcati fisierul de aici.

Probabil va intrebati de ce nu sunt folosite astfel de tehnologii in jocuri. Ei bine, sunt, chiar sunt, dar nu foarte des si in general pentru a genera tocmai ce vedeti si in Fermi Paradox, chestii spatiale. Sisteme similare sunt folosite pentru lucruri ca Elite Dangerous, Star Citizen, No Man’s Sky si cateva altele.

[The Verge]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response