0 comments

Fortnite a supărat foarte mult studioul care a creat PUBG

by on 25/09/2017
 

Lansarea modului de Battle Royale pentru Fortnite pare să fi provocat o mică problemă pentru studioul Epic Games, deoarece a supărat studioul care a creat PUBG, Bluehole.

Producătorul din Coreea de Sud anunță că nu este mulțumit de acțiunea celor de la Epic Games de-a crea acest mod pentru Fortnite fără să aibă loc mai întâi o discuție între cele două părți. Sunt aduse și critici la adresa faptului că în promovarea lui Fortnite Battle Royale a fost menționat PUBG, ceva ce aparent dă impresia că Bluehole ar fi cumva implicat. Declarația inițială a studioului făcea referire la feedback-ul comunității aducând la atenția sa numărul mare de similarități între cele două jocuri, ceva ce va duce până la urmă la anumite acțiuni încă nespecificate.

Studioul Bluehole și-a mai clarificat de atunci mesajul, spunând că există o teamă că Epic Games s-ar putea folosi de tehnologie făcută de creatorii lui PUBG pentru a suporta 100 de jucători pe același server și de alte îmbunătățiri aduse motorului Unreal 4 pentru Fortnite. La urma urmei, Epic licențiază motorul către Bluehole, iar în acea licență nu este specificat nimic de împărțire a tehnologiei. Conducerea studioului nu este comodă ca un partener de afaceri să aibă din senin pe piață un joc foarte asemănător la anumite concepte.

Mai sunt aduse și critici pentru modul în care modul a fost implementat, atât Daybreak cât și Bluehole licențiind ideea de Battle Royale de la Brendan Greene. Dar Epic Games nu a făcut nimic de genul, ceva ce nu prea este ilegal, Brendan Greene spunând că el nu deține conceptul, licența respectivă fiind mai mult un soi de împuternicire a sentimentului de autenticitate.

Nu este clar ce acțiuni va putea lua Bluehole sau dacă se va rezolva totul prin dialog direct cu Epic Games. Problema este agravată de faptul că este vorba de două studiouri ce au deja un contract de licențiere între ele. Dacă nu ar fi fost un factor, atunci Fortnite Battle Royale ar fi încă una din zecile de reimplementări ale conceptului ce apar în ultimele luni ca ciupercile după ploaie.

[PC Gamer]

 

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response