Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
img

Foști dezvoltatori de la Hitman și The Division crează un nou studio

/
/
/

Ce obții atunci când amesteci un grup de dezvoltatori care au lucrat la Hitman și The Division, care au pornit singuri și lucrează la un „cult clasic”, încă nedezvăluit? Obțineți Sharkmob, un nou studio indie, compus din foști angajați Ubisoft și IO, condus de fostul CEO de la Massive, Fredrik Rundqvist.

Într-un dialog cu VentureBeat, reprezentantul noului studio nu a dorit să divulge prea multe, dar a sugerat că primul proiect al studioului se ocupă de un „cult clasic” și are planuri de a suporta servicii online. Dacă totul merge bine, titlul va fi transformat pe parcurs într-o franciză.

Rundqvist a declarat:

Nu ne interesează să facem tocmai un joc mai tradițional de single player. Ceea ce jucăm noi în particular, genul de jocuri pe care-l iubim, sunt foarte sociale, foarte competitive, întotdeauna de multiplayer. Cu cât mai mulți cu atât mai bine. Bineînțeles, în opinia noastră, mecanismele pure ale acestui lucru nu sunt interesante dacă nu aveți IP-ul potrivit, setting-ul corect, fantezia potrivită pentru a atrage oamenii cu adevărat încântați de mecanica jocului pe care o oferim. Cred că asta vă oferă și o sugestie despre ce fel de joc facem.

Rundqvist a mai adăugat:

Nu sunt sigur, dar cred că este destul de neobișnuit cu Sharkmob, și anume că avem cinci tipi care au făcut jocuri de-a lungul a 10-12 ani împreună, plecând împreună pentru a începe ceva nou. Ne-am simțit mai în siguranță să lucrăm împreună din nou decât dacă mergeam singuri pe cont propriu.

Dacă vorbim de noi cinci, nu cred că este o exagerare faptul că noi cinci acoperim o viziune de 360 ​​grade despre tot ce e de știut pentru a începe o companie, a începe un studio, a face un joc, a crea un IP, tehnologie, direcția artei, direcția jocului, toate chestiile astea.

Mai departe, Rundqvist explorează avantajele și pericolele unui studio indie, și logistica formării unei noi echipe. Puteți citi întregul dialog în link-ul de mai jos.

Sursa

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This div height required for enabling the sticky sidebar