0 comments

Foto-realism in motorul Unreal 4

by on 18/11/2015
 

Nu prea avem inca jocuri care sa foloseasca din plin motorul Unreal 4, si probabil nu vom avea pentru urmatorii doi ani, pana cand DirectX 12 si placile video cu suficienta memorie cat sa pierzi o balena albastra in ele se vor gasi la fiecare pas. Totusi, pasionatii de grafica nu par sa aiba prea multa rabdare, asa ca au inceput sa lucreze la diverse moduri prin care evidentieze de ce este capabila tehnologia.

Ce vedeti mai jos nu este o poza. Desi arata de parca ar fi una, va asigur ca este ceva redat in motorul Unreal 4, in timp real. Mai important de atat, nu este o imagine statica, nu este pur si simplu un solid scanat din lumea reala, cum am putut vedea la The Vanishing of Ethan Carter sau demonstratiile lui Fox Engine.

UnrealFotorealism2IMG

Diversi parametri ai scenei pot fi modificati in timp real, precum: culoarea, uzura, vechimea aparenta si multe alte lucruri care ofera un sentiment de realism profund unei scene atat de simple.

Aceasta opera de arta digitala a fost realizata de un anume Sagar Rao, care evident stie ceva despre tobe, grafica si potentialul motorului Unreal 4. Merita apreciat in special faptul ca a dezactivat functia de reflectare a luminii de pe camera… de parca ar fi o camera si nu un omolog pentru ochiul uman. Cei de la Epic Games tare ar trebui sa inteleaga de ce acea functie trebuie sa dispara.

[ArtStation]