0 comments

Gears of War Ultimate Edition suportă DirectX 12

by on 14/09/2015
 

Seria Gears of War a fost relansată pentru Xbox One luna trecută, intr-o compilație numită Gears of War Ultimate Edition, care este menită să ajungă și pe PC. Atunci când asta se va întâmpla asta, va aduce un număr mare de îmbunătățiri, cum ar fi suport pentru DirectX 12.

Cam McRae, Technical Director al proiectului, a dezvăluit că echipa de la studioul The Coalition lucrează în acest moment la un număr mare de modificări pentru varianta de Windows 10 a lui Gears of War Ultimate Edition.

Cea  mai importantă dintre noutățile adăugate este suportul pentru DirectX 12. Jocul va fi capabil să folosească mai bine resursele unui PC, o mare parte din controlul care anterior era integrat în driver fiind preluat de motorul grafic. Asta va oferi un spor de performanță pe sistemele mai potente, ce poate fi risipită pe implementarea de efecte noi.

Gears of War Ultimate Edition va avea suport pentru anti-aliasing, atât în format FXAA cât și MSAA, o funcție indisponibilă pe Xbox One. Va dispune și de SSAO implementat prin Async Compute.  Și după cum a demonstrat Ashes of the Singularity, Async Compute chiar ajută foarte mult la creșterea numărului de cadre pe secundă.

Ediția de PC a lui Gears of War Ultimate Edition va avea un framerate deblocat, un benchmark, și momentan duce lipsă de o dată de lansare. De ce? Pentru că The Coalition se ocupă acum cu refacerea texturilor și a geometriei cu rezoluția 4K în minte.

[DSO Gaming]