0 comments

Gears of War va primi suport pentru multi-GPU

by on 07/03/2016
 

Cand Microsoft si The Coalition au lansat varianta de PC a lui Gears of War Ultimate Edition, intregul internet s-a intrebat ce exact s-a intamplat.

Jocul avea probleme mari de performanta, nu prea functiona pe placi video AMD, era blocat la 60 de cadre pe secunda, nu avea suport pentru monitoare cu rezolutie Ultra Wide, si in general ne aducea aminte prea mult de varianta de PC originala a lui Gears of War, cea care necesita o taxa lunara pentru multiplayer si Games for Windows Live. Asta fara sa fi fost in vreun fel anuntata o data de lansare pentru respectarea careia studioul a trebuit sa se grabeasca, si cu luni de zile numeroase pentru a dezvolta aceasta varianta.

Dar exista o veste buna, The Coalition lucreaza macar la suport pentru placi video multiple. Fiind vorba de un joc de DirectX 12, probabil va trece prin cap ca se va folosi EMA, dar in acest moment, daca vom primi macar suport pentru SLI, ar fi un miracol.

Cat despre framerate, aparent acesta ramane blocat la cat suporta maxim monitorul. Nu s-a spus daca se va remedia si aceasta problema, sau daca este unul din acele lucruri cu care vom trebui sa ne obisnuim sub noua ordine mondiala.

The Coalition nu are informatii despre cand va lansa update-uri de performanta pentru Gears of War Ultimate Edition sau cand vor fi introduse functii pe care orice joc de PC ar trebui sa le aiba.

[DSO Gaming]

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response