1 comment

Grafica foto-realista in Unreal Engine 4

by on 30/03/2016
 

Tehnologia graficii nu sta pe loc, iar Unreal Engine 4 pare a fi un loc propice pentru luarea acelui pas esential catre foto-realism pe care il asteptam cu totii de ani si ani de zile.

Rense de Boer, un fost angajat al studioului DICE si dezvoltator la seria Battlefield, a lansat o mostra dintr-un proiect la care lucreaza in Unreal Engine 4.

Dupa cum puteti vedea, detaliul este uluitor, fiind realizat prin intermediul unei tehnologii numita fotogrametrie. Aceeasi tehnica folosita de studioul The Astronauts pentru jocul The Vanishing of Ethan Carter.

Tehnologia presupune scanarea unui mediu real pentru a captura informatii geometrice si vizuale, care apoi sunt folosite la reconstruirea scenei intr-un motor grafic. Aceasta tehnologie are adesea dezavantajul ca nu se intelege prea bine cu iluminarea din jocuri. Din moment ce imaginile au fost facute in anumite conditii de lumina, orice deviere de la acestea in joc va duce la o discrepanta majora si foarte neplacuta ochiului.

Totusi, nu poate fi negat ca scena prezentata arata excelent si ar avea aplicatii interesante pentru VR.

[PC Per]

comments
 
Leave a reply »

 

Leave a Response