0 comments

Hellblade devine gold și primește un nou trailer

by on 01/08/2017
 

Din momentul în care au anunțat Hellblade, Ninja Theory au făcut la acea vreme o remarcă interesantă: avem jocuri AAA, avem jocuri indie… dar nu avem nimic între ele. Golul dintre aceste două segmente încearcă Ninja Theory să-l ocupe cu Hellblade.

Producătorii au încercat să se apropie cât mai mult posibil de calitatea unui joc AAA, având la dispoziție un buget limitat. Ei speră ca Hellblade să reprezinte o punte între cele două categorii diametral opuse de buget alocat jocurilor. După o perioadă de dezvoltare ce s-a întins pe 3 ani, Ninja Theory anunță că Hellblade a atins stadiul gold al dezvoltării, fiind pregătiți pentru lansarea ce va avea loc de azi într-o săptămână, pe data de 8 august.

Pe lângă asta, producătorii au anunțat și funcția Photo Mode, care probabil că înseamnă ceea ce credeți că înseamnă. La fel ca și în alte jocuri care au oferit un mod similar, veți putea să puneți jocul pe pauză, să schimbați poziția camerei pentru a găsi unghiul ideal pentru un screenshot. Ulterior veți putea aplica diferite filtre de culoare. Alte jocuri care au beneficiat de o funcție asemănătoare au fost unele dintre titlurile exclusive pentru PlayStation 4, precum The Order: 1886, Uncharted 4: A Thief’s End și Horizon: Zero Dawn.

Studioul Ninja Theory a mai fost responsabil în trecut pentru jocurile Enslaved: Odyssey To The West, Heavenly Sword și, cel mai recent, remake-ul DmC: Devil May Cry al popularei serii omonime de la Capcom. În Hellblade, Ninja Theory ating o temă prea puțin documentată în jocurile video, instabilitatea mentală. Jocul este narat din perspectiva protagonistei care duce o luptă constantă cu demonii săi lăuntrici, instabilitatea sa emoțională atingând noi cote ascendente pe parcursul jocului.

Hellblade: Senua’s Sacrifice va fi disponibil pe PC și PlayStation 4 începând cu săptămâna viitoare pe 8 august. Odată atins stadiul de gold, Ninja Theory publică un ultim trailer pentru joc înainte de lansare.

Exista un moment în istoria jocurilor când „gold” presupunea o formă finală pe cât de lustruită și completă putea fi. Am avut Thief Gold Edition (o echivalență a termenului mai modern „Director’s Cut”, Thief Gold este Thief: The Dark Project în forma sa cea mai bună); am avut ARMA: Gold Edition (o combinație între ARMA: Armed Assault și expansion-ul ARMA: Queen’s Gambit); am avut Neverwinter Nights Gold Edition. Ok, ultimul nu este tocmai un exemplu bun, pentru că ulterior au existat Neverwinter Nights Platinum și Neverwinter Nights Diamond Edition. Dar ați cam înțeles sensul pe care-l avea termenul pe la începutul anilor 2000. Aparent, mai nou „gold” înseamnă doar că respectivul joc este gata de lansare, într-o stare care de cele mai multe ori este departe de a fi cea mai lustruită și strălucitoare experință. Iar într-un viitor nu prea îndepărtat, „gold” probabil va însemna orice va dori distribuitorul.

Sursa

Be the first to comment!
 
Leave a reply »

 

Leave a Response